TrengerHjelp321 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Hei! Jeg har en huawei honor 6 som fungerer helt fint, problemet er at i det siste når jeg har prøvd å bruke chrome så får jeg opp dette, se bilde! Det rare er at når jeg skanner mobilen med flere forskjellige anti-virus programmer står det at mobilen er fro og safe! Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre! Setter veldig stor pris på svar enten dere er eksperter eller bare generelt mobilinteresserte! På forhånd takk! Endret 2. august 2016 av TrengerHjelp321 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Ingen bilde er lagt ved... Sikkert bare reklame eller phishing, ikke trykk på den 1 Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Finner ikke ut hvordan jeg legger ved et lagra bilde ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Står det noe sånt som: "Your system is heavily damaged by Four virus!" Får det samme til tider, virker som det er noe crappy reklame-greier som blir trigget på noen sider, og ikkje et faktisk virus. Prøv å tilbakestill annonse-id i settings, google annonser samt slett cache til nettleser. 1 Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Dette er den eneste måten jeg klarer å få vist bildet! Ed Hunter kunne du fortalt hvordan jeg gjør forslagene dine? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 http://www.tomsguide.com/faq/id-2316491/reset-google-advertising-android.html http://www.phonearena.com/news/Android-6.0-Marshmallow-How-to-clear-app-cache-and-data_id79546 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Du går inn på lagring, og trykker på tøm buffer Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Har fått denne selv, men tror samtlige ganger er når jeg er innom Itavisen. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Bare malware, ikke virus. Flere sider som åpner denne popupen. for meg skjer det oftest på xda developers. Synd google ikke klarer å blokkere slikt. Endret 2. august 2016 av OC-Freak 2 Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Hva er malware? Det er vel ikke sant det som blir sagt? Det er bare å ignorere det? Men kan noen fortelle step by step hvordan jeg fjerner det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Har fått den der beskjed på mange av telefonene mine, uten at virusprogrammene har funnet noe. Har ikke kommet veldig ofte, og stort sett bare opplevd det som plagsomt de få gangene det har skjedd. 2 Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Så slik jeg forstår det så er det bare irriternde men kan ikke gjøre noe skade på telefonen, men hvordan er det jeg kan få fjernet det? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hva er malware? Det er vel ikke sant det som blir sagt? Det er bare å ignorere det? Men kan noen fortelle step by step hvordan jeg fjerner det? Det er en popup som vil at du skal laste ned et "antivirus" program (malware). Dette antivirus programmet samler inn masse data om deg som så trolig blir solgt til andre - som igjen bruker dette til f.eks å sende deg tilbud/spam. Det hele koker ned til at det er en reklame-popup som vil ha deg til å laste ned et program som vil stjele personlig informasjon om deg/fra telefonen din. Når du installerer dette såkalte virus programmet så godtar du også brukerbetingelsene - som sier at programmet får lov til å samle inn disse dataene - folk flest leser dog ikke hva de godtar og blir dermed lurt/ikke klar over hva programmet gjør. Med andre ord - ikke installer søppelet som popupen leder deg til. 1 Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Takk for svar, men har du anelse om hvordan jeg kan få fjernet denne pop-upen fra nettleseren? Ingen av guidene til Ed var relevante for mim telefon, jeg er bare desperat etter å finne en måte å fjerne denne malwaren å poppe opp igjen! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Prøvd settings i chrome--> privacy -->clear browsing data --> merk alle bokser og trykk clear data? Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Prøvde nå, vi får håpe at det ikke vil poppe opp mer? Noen med andre forsøk! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
eiks Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Finnes ikke en innstilling som stopper pop ups?! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Chrome kan settes til å tillate "forgrunnsvinduer" eller ikke ja. Under innstilinger i Chrome, nettstedsinnstilinger. Lenke til kommentar
TrengerHjelp321 Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Gjort dette, noe mer jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå