indahla Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Tenkte jeg skulle teste Steam In-Home Streaming men er usikker på om jeg skal sette opp klienten med Windows eller SteamOS. Noen tanker? Har tenkt å bruke Xbox One kontroller. Det betyr kanskje noe..? Endret 2. august 2016 av indahla Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Bruker windows og full screen mode i steam Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Vart vesentleg betre yting og langt mindre problem då eg gjekk frå Windows til Steam Link. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Nå har jeg ikke testet noe med SteamOS, men det fungerer utmerket for meg i Windows. Streamer fra min stasjonære på soverommet trådløst til min laptop i stua, og det går helt smertefritt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 http://store.steampowered.com/app/353380/ 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Bruker selv steam link, dette fungerer helt smertefritt, kjøpt fra amazon. Uansett om en skal bruke steam link eller In home streaming til en PC er det første og viktigeste at en absolutt bør ha et kablet nettverk, om en har en top notch trådløs ruter og et top notch nettverkskort i PCen en streamer til kan det gå bra, men det vil alltid være bedre/minst problemer med å kjøre kablet. For steam link sin del støtter den kablet xbox one kontroller men ikke trådløst hverken med eller uten den trådløse adapteren dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå