heipameg Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Heisann. Jeg har nå blitt tilbudt en engasjement stilling som support. Stillingen varer i 4 måneder. Det jeg lurte på er, har jeg noen spesielle krav? Står jeg i noe spesiell usikkerhet mtp at jeg kan få sparken når som helst? Jeg ønsker selvfølgelig ikke å starte uten å skrive under en kontrakt først. Men hvordan fungerer "engasjement"? Jeg finner så utrolig lite etter et google søk. Hadde jo helst ønsket å kunne kanskje jobbe der 8 måneder, for eksempel. De sa at det er mulig for forlengelse, hvis firmaet fortsatt ønsker hjelp (de så dog etter flere folk da det var flere av samme stillingen utlyst). Så det jeg lurte på er om noen har erfaring fra slik type avtale, om noen kan anbefale det eller ikke, om den er trygg eller ikke og om jeg har noen spesielle rettigheter? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Engasjement er et annet or for vikar eller midlertidig ansatt. Etter en prøveperiode vil du få jobbe der i 4mnd. Trenger og liker de deg vil du kunne få forlengelse, men det er ingen garanti. Har du ingenting annet i kikkerten er det helt klart en grei måte å få inn penger på og ingenting hindrer deg fra å fortsette å søke. Du vil også gjøre deg kjent med firmaet, stillingen og kanskje noen systemer du kan ha nytte av senere. Er du heldig tilbyr de deg også fast jobb med tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå