lakrisky Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Når har dere tenkt å hente nøklene og flytte inn? Kontrakten min begynner ikke før 15. august, men jeg håper på å få gjort dette før ettersom studiet starter 15. august! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Med mindre det er angitt noe spesielt, vil du kunne hente nøklene fra og med 15. august, og deretter flytte inn. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Kontrakten min startet i går. Henter nøklene 12. august. Studiet starter 15. august. Lenke til kommentar
u_u Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Kontrakten min starta i går, og jeg skal hente nøklene dem 11. august. Jeg starter den 15. august. Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Dere som har kontrakt som startet såpass tidilig, hvilken by er det dere skal studere i? Jeg skal studere i Bergen og synes det er rart kontrakten min ikke begynner før den 15...? Lenke til kommentar
myggstikk97 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Dere som har kontrakt som startet såpass tidilig, hvilken by er det dere skal studere i? Jeg skal studere i Bergen og synes det er rart kontrakten min ikke begynner før den 15...? Jeg har fått bolig i Bergen - kontrakten min begynte 1. august. Lenke til kommentar
u_u Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Jeg skal også studere i Bergen! Jeg fikk bolig tidlig, fordi jeg søkte om å få boligen den 1. august. Jeg viste ikke når semesteret startet, så jeg søkte om å få den tidlig. Endret 5. august 2016 av M.P Lenke til kommentar
Lizziehk Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) - Endret 5. august 2016 av Lizziehk Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Hvilken studentbolig i Bergen er det dere har fått? Alrek, du da? :-) Lenke til kommentar
u_u Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Løbergsveien, men har tenkt å bytte til Alrek senere. Lenke til kommentar
lakrisky Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Løbergsveien, men har tenkt å bytte til Alrek senere. Aha, noen spesiell grunn til at du har lyst til å bytte til Alrek? :-D Lenke til kommentar
u_u Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg skal studere odontologi, så fra Alrek så er det ikke langt å gå til forelesningene! Løbergsveien, men har tenkt å bytte til Alrek senere.Aha, noen spesiell grunn til at du har lyst til å bytte til Alrek? :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå