mittnavner Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hei! Jeg var så heldig i dag å bli tilbudt en av hyblene ved Grønneviksøren studentboliger. Jeg lurer derfor på om noen har erfaringer med disse boligene? Hvordan er de andre som bor der? Holder en seg mest for seg selv, eller er det sammenkomster iblant? Må man omgås de andre i kollektivet mye? Jeg deler kjøkken/bad med to andre. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Det er vel umulig å svare på hvordan de du evt. kommer til å bo sammen med er. De fleste er jo førstegangs innflyttere akkurat som deg så hvordan det blir gjort er jo da også opp til deg om du vil være alene eller sammen med de du bor sammen med. Lenke til kommentar
Hoppipolla Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Har en kompis som bor der (han er forøvrig kjempegrei så da har du ihvertfall én ok person du bor med hehe). Han sier det er greit, men brannalarmen går hele tiden det gjør det forøvrig på Fantoft også, så er ikke bare Grønneviken sånn sett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå