MotoG Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 La elva leve. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Det ene fald efter det andet..blev et flot motiv....der er noget over alle de små vandfald :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Klassisk bilde av Mardalsfossene. Fint lys. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Slett ikke sikker, men er litt inne på tanken av en beskjæring til høyre slik at ramma skjærer såvidt inne i fjellet framfor å ha den glipa der. Men slikt må prøves ut for å se hva det gjør med bildet i positiv eller negativ retning. Jeg ville her i første omgang økt kontrast og kanskje dempet lyset ørlite før muligens forsiktig skarping. Blir et oppskarpingsklikk for mye så kan det jo reduseres med glidebryteren i fade på engelsk, uttoning på norsk. Da går du direkte til Rediger og klikker Uttoning så kan du redusere med glidebryteren. Den lille pila der kan også gi brukbare løsninger i enkelte bilder via den lista som da dukker opp. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Det ene fald efter det andet..blev et flot motiv....der er noget over alle de små vandfald :-) Hilsen Suss Takk, takk. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Klassisk bilde av Mardalsfossene. Fint lys. Mvh Ragnar Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Slett ikke sikker, men er litt inne på tanken av en beskjæring til høyre slik at ramma skjærer såvidt inne i fjellet framfor å ha den glipa der. Men slikt må prøves ut for å se hva det gjør med bildet i positiv eller negativ retning. Jeg ville her i første omgang økt kontrast og kanskje dempet lyset ørlite før muligens forsiktig skarping. Blir et oppskarpingsklikk for mye så kan det jo reduseres med glidebryteren i fade på engelsk, uttoning på norsk. Da går du direkte til Rediger og klikker Uttoning så kan du redusere med glidebryteren. Den lille pila der kan også gi brukbare løsninger i enkelte bilder via den lista som da dukker opp. Roar Jo, jeg kan følge tanken din med kutt på høyre side, skal prøve det. Takker for konstruktiv kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg