Gå til innhold

Augustfest 2016 - Renate Sk - Ut av komfortsonen

Anbefalte innlegg

Noe av det som gjorde Mohammed Ali til en av tidenes største idrettsutøvere, var hans mot til å konstant trene på det han var dårligst på.

Jeg driver med ganske spesialisert fotografi, og alt utenfor det er egentlig utenfor komfortsonen, men også innenfor det jeg driver på med er det ting jeg unngår, der jeg ikke kan oppnå "garantert suksess".

Så denne måneden skal handle om å utfordre meg selv, hele tiden, og tørre å finne de tingene jeg unngår, bevisst eller ubevisst, og teste dem ut. 

Endret av Renate Sk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7/8

Foreløpig har jeg satset stort og feilet spektakulært :p  Men her er i allefall mor og datter i skogen. 

f/3.5, 1/1000, 70-200mm, ISO 1600. Her var det mest kameraet og føllet som var ute av komfortsonen.

28754004302_db0f11501a_z.jpg

Unge frøken Murbella opplevde for første gang i livet sitt at hun ikke fikk viljen sin.

28240566114_b37eb37b9d_z.jpg

28857756615_f2909a718a_z.jpg

Endret av Renate Sk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får en fin stemning i bildene dine. Fint redigert - og du får frem lyset fint. Litt trist med hesten.

Tusen takk! Og livets gang er nå en gang sånn, desverre. Heldigvis får man mange gode år sammen først

Ligger litt etter med bildeoppdateringen, kameraet har plutselig begynt å slite med fargegjengivelsen, så jeg benytter sjansen frem til jeg får mulighet til å sende det til reparasjon til å lære meg nye ting. Starter med dagens (nattens) bilde, og siden vi er på Eidskogen, synes jeg det passer å la det få følge av Hans Børli:

Under himmelen

Tro ikke at

jeg kommer fra små forhold!

Himmelen sto alltid

åpen over meg.

Jeg levde mine år

med Syvstjernen som nabo

og vinden som omgangsvenn.

Jeg kjenner de lave maurstiene

mellom brukne strå på jorda,

men også lengselens kongevei av lys

der Guds fotspor står tegnet

i stjernestøvet.

Jeg er et menneske. Jeg har

erkjent storheten i det

å være så uendelig liten

29113150951_07917c46b0_z.jpg

Tatt med Sigma 18-35 f1.8 på 7DMKII,

F/2.0, lukker: 20 sekunder, ISO 500, brennvidde 18 mm.

Nedskalering via Flickr, noe uheldig med skarpheten her, skal ordne når jeg har sovet litt. I mellomtiden kan det også sees her

Endret av Renate Sk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...