agvg Skrevet 1. august 2016 Rapporter Del Skrevet 1. august 2016 Flere enn meg som får opp en fullskjermsreklame med disablet tilbakeknapp som pusher en verdiløs sikkerhetsapp? Kommer kun når jeg er på forumet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2016 Rapporter Del Skrevet 1. august 2016 Høres ut som du har noe adware på maskinen din. Jeg er ikke kjent med reklamen ihvertfall. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. august 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2016 Er på telefonen, er kun på diskusjon.no dette skjer Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. august 2016 Rapporter Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Har sett dette på to separate telefoner som er frie for virus. Pop-up med fullskjerm reklame for fjerning av Four-virus. Det skjer hvis man surfer på forumet uten å være logga inn på mobil enhet. Endret 2. august 2016 av WonderStivi Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. august 2016 Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Kunne du tatt et skjermskudd av hvordan denne annonsen ser ut? Jeg kan ikke se denne annonsen som gjest på mobil selv. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. august 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2016 Den kommer nå og da, så det er ikke daglig men kun når jeg er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå