Kurt Lekanger Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Ventes lansert på Gamescom.Nå kommer Pascal til bærbare Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg prøvde faktisk å lære meg Pascal en gang for lenge siden... vent, det var noe annet. 6 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg prøvde faktisk å lære meg Pascal en gang for lenge siden... vent, det var noe annet. Turbo Pascal med inline assembler var ganske kult og lærerikt 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Håper vi ser dette i noen Dell XPS, og at du klarer å fikse Thunderbolt 3 dockingen sin så de kan få de tilbake på markedet. 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Endelig ny bærbar snart da 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Får håpe de kommer med noen 13,3" laptoper med GTX 1060 til en fornuftig pris. Er greit å ha noe i stua man kan spille på også uten å måtte knote med in home streaming. Endret 1. august 2016 av TheKims Lenke til kommentar
Glenfarclas Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Apropos XPS; er det noen som vet når vi kan forvente at neste iterasjon kommer? Hadde tenkt å kjøpe en nå, men er usikker på om jeg skal vente på pascal og kaby lake. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Apropos XPS; er det noen som vet når vi kan forvente at neste iterasjon kommer? Hadde tenkt å kjøpe en nå, men er usikker på om jeg skal vente på pascal og kaby lake. Hvis det hjelper: Når Kaby Lake og Pascal kommer ut De var ganske kjappe med nye modeller når Skylake kom ut. Så de vil nok ikke komme lenge etter de nye Geforce og Intel brikkene er ute for salg. Når det er derimot er mindre sikkert. Dell vet det nok, men jeg har ikke tilgang til Dell sitt intranet desverre Lenke til kommentar
Talwyn Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hvis artikkelen jeg linker til er riktig, så blir grafikken i de bærbare bittelitt dårligere. Er fortsatt rykter det går i, men det er også konkrete tall: http://www.nordichardware.se/nyheter/geforce-pascal-barbara-datorer-lanseras-pa-gamescom.html Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Blir sikkert ikke overklokkbare heller tipper jeg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Blir sikkert ikke overklokkbare heller tipper jeg. Nei? Hvorfor skulle de vært det? 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Blir helt sikkert vanlige pascal kjerner nedklokket, som gir brukeren valget om han vil ha en rolig opplevelse, eller om han vil cranke det opp til stasjonær nivå og spille med ørepropper 1 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvorfor skal ikke en GTX 1080 yte like bra i en bærbar som stasjonær, når GTX 980(ikke m) fikk plass? Og yter tilogmed bedre pga alle chip'ene var "selected" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Hvorfor skal ikke en GTX 1080 yte like bra i en bærbar som stasjonær, når GTX 980(ikke m) fikk plass? Og yter tilogmed bedre pga alle chip'ene var "selected" Mindre plass og mindre vifter = mere varme. Hvor har du det i fra at GTX 980 yter bedre i en bærbar enn i en stasjonær? I bærbare blir de som oftest klokket ned pga varmeproblemer. Endret 2. august 2016 av TheKims Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvorfor skal ikke en GTX 1080 yte like bra i en bærbar som stasjonær, når GTX 980(ikke m) fikk plass? Og yter tilogmed bedre pga alle chip'ene var "selected"Mindre plass og mindre vifter = mere varme. Hvor har du det i fra at GTX 980 yter bedre i en bærbar enn i en stasjonær? I bærbare blir de som oftest klokket ned pga varmeproblemer. Nei, yter ikke bedre i normal, men de er super effektive i OC modus. Flere at de beste henger her: http://forum.notebookreview.com/threads/official-clevo-p870dm-sager-np9870-g-owners-lounge-phoenix-has-arisen.781814/page-23 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Blir sikkert ikke overklokkbare heller tipper jeg. Nei? Hvorfor skulle de vært det? Jeg mener, hvis det var konkurranse som før i tiden så hadde de nok hatt OC Ikke vits for Nvidia å ha det nå da. Folk kan være sinte over ingen OC, men det er ikke som om valget deres er noe annet enn: GTX 950M, 960M, 970M, 980M uansett. Lenke til kommentar
TheAllfather Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg har en multicom pc med 980 (ikke 980m) vil det være mulig å bytte til et 1080? Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Apropos XPS; er det noen som vet når vi kan forvente at neste iterasjon kommer? Hadde tenkt å kjøpe en nå, men er usikker på om jeg skal vente på pascal og kaby lake. Pascall har vi sett at utgjør en enorm forskjell fra forrige generasjon, og vil være verdt å vente på. Jeg hadde ikke giddet å vente veldig lenge på Kaby lake, der tror jeg forskjellen blir minimal, maks 5-10%. Kaby lake er kun en optimalisering av eksisterende prossess og arkitektur, mulig noe økte klokkefrekvenser, men da også med økt strømforbruk. Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Blir sikkert ikke overklokkbare heller tipper jeg. I en bærbar i 2016 bør egentlig overklokking være unødvendig. Skjermkortet bør kunne settes opp med maks temperatur og evt maks viftehastighet. Så bør kortet selv finne beste klokk ift. de parameterne. Dersom ryktet stemmer at det blir samme betegnelse på bærbar og stasjonærversjoner så har kortene uansett ytelse i bøtter og spann og kjølingen blir begrensende faktor. Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Blir spennende å se hvor stor ytelsesøkningen blir. Kanskje fristende å oppgradere lappisen med 840m grafikkort. Blir spennende å se om man endelig klarer kombinasjonen av kompakt lappis med 13-14" skjerm, god batteritid og mulighet for å game med god grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå