rofl2 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Siden jeg har en pc med Win7 og en annen med XP: Jeg har aldri prøvet, er det mulig å overføre filer fra pc til pc med en USB kabel? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Ja, men de kablene er ubrukelig dyre. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Ja, men de kablene er ubrukelig dyre. Å søren... Dyrere enn å kjøpe en USB backup disk? Hvis jeg har ESATA port og ESATA kabel, kan den plugges i en SATA disk? Endret 1. august 2016 av rofl2 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Esata kan ikke kobles direkte på en sata disk nei. Hvis du skal flytte filer mellom to maskiner hvorfor ikke kjøre det over nettverk? Hvis du vil ha det direkte mellom to maskiner, ikke via en router, så kjøp en kryssa TP kabel. 1 Lenke til kommentar
toffo Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Esata kan ikke kobles direkte på en sata disk nei. Hvis du skal flytte filer mellom to maskiner hvorfor ikke kjøre det over nettverk? Hvis du vil ha det direkte mellom to maskiner, ikke via en router, så kjøp en kryssa TP kabel. http://www.clasohlson.com/no/Exibel-CAT-5E-nettverkskabel/Pr322838000 Det er vel ikke nødvendig å gjøre ting vanskelig. (og dyrt) :-) Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Takker, Claser'n neste... ETA: Lager den selv, har verktøy: Endret 2. august 2016 av rofl2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 En vanlig nettverkskabel gjør vanligvis samme jobb. Det er en stund siden utstyret brydde seg om kabel var krysset eller ikke. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hmm OK. Trodde det måtte være kryssa når det var direkte. Men jeg er jo så gammal 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Det kalles Auto MDI-X. Tror dette nå er standard på alt utstyr. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Det kalles Auto MDI-X. Tror dette nå er standard på alt utstyr. Høres ut som et fremskritt. Lenge siden jeg har hatt bruk for, men noteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå