mix122 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Billigst bredbånd for meg som er student hvem er dere anbefaler ? Best uten bindingstid Østfold Sarpsborg Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Åhåhå, det var derfor du ville hacke password. 1 Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Ikke meg en jeg kjenner kompis ) Åhåhå, det var derfor du ville hacke password. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Er vel bare å gå for noe bilig ADSL? 3-400,-/mnd. Lav hastighet, men det er i det minste kvotefritt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Trenger du mye data? Er det god mobildekning der du bor? Siden du er student, antar jeg du bare skal bo der midlertidig. Et mobilt abonnement kan være verdt å vurdere. De største abonnementene fra Telia har med gratis tvilling-SIM som du kan sette inn i en 4G-router eller en gammel mobiltelefon. Den kan så dele nett som en router. Billig, enkelt og midlertidig. Det er sånn jeg gjør på hytta. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg anbefaler også mobilt bredbånd. Fordi vanligvis har du bindingstid på kabel på 12 måneder PLUSS OPPSIGELSESTID på 3 måneder ETTER at de 12 månedene har gått, så flytter du kanskje etter 10 måneder, og så må du betale fem måneder til... det lønner seg ikke... Kanskje har du som nevnt her en mobil liggende som du ikke bruker, bruk den som modem/ruter, eller kjøp et billig 3G eller 4G modem... hvis du ikke har problemer med å huske å bytte mobilselskap før det har gått to måneder så kan du prøve komplett mobil, de har gratis 20GB data abonnement som du får gratis i to måneder, så kan du bytte til et annet selskap før det har gått to måneder. jeg har byttet til komplett mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå