Manlulu Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Noen som vet om en minibank i Oslo der man kan sette inn kontanter? Jeg har sett minibanker andre steder der man kan sette inn både mynter og sedler. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Kanskje ikke svaret du leter etter, men har du ett DnB bankkort er det utrolig lett å sette inn penger i butikk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det heter innskuddsautomat, her er en oversikt fra Nordea http://www.nordea.no/om-nordea/kontakt-nordea/finn-kontor-minibank-og-apningstider.html Bare søk på "innskuddsautomat oslo" eller sjekk banken din sin nettside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Sparebank 1, Storgata, vis-a-vis Gunerius. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Danske Bank på Bryggetorget 4. Er du kunde der er det gratis å sette inn penger. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Kjempefint. Takk for alle svarene. Da har jeg noen å velge mellom. Jeg har ikke et DnB bankkort. Burde kanskje fikse meg det? Fungerer alle disse selv om jeg ikke har samme bank? Det blir bare å betale et gebyr, eller hva man vil kalle det? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Du trenger nok bare et kontonummer tror jeg Gå til den banken du er kunde i og bruk innskuddsautomaten - dette er det billigeste alternativet. Må du ha kort, så gå ditt under åpningstidene.. så fikser banken innskuddet for deg. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Kjempefint. Takk for alle svarene. Da har jeg noen å velge mellom. Jeg har ikke et DnB bankkort. Burde kanskje fikse meg det? Fungerer alle disse selv om jeg ikke har samme bank? Det blir bare å betale et gebyr, eller hva man vil kalle det? Jeg fikk meg DnB kort kun for å enkelt kunne sette inn penger da jeg har behov for det. De fleste Kiwi butikkene har bank i butikk, og det er dermed utrolig enkelt å kunne sette inn penger kjapt. :-) Ingen gebyr såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå