Gladgutt Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Er det noen av dere som husker hvilken oppkjøringsrute dere fikk fra Lillestrøm trafikkstasjon. Evt om noen bekjente har sagt hvilken rute de fikk. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Er det noen av dere som husker hvilken oppkjøringsrute dere fikk fra Lillestrøm trafikkstasjon. Evt om noen bekjente har sagt hvilken rute de fikk. husker ikke nøyaktig rute da dette nærmer seg 20 år siden men oslo får du nesten helt sikkert... det var og en ganske lei rute, med noen rare kryss. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Nå begynner det å bli en del år siden, men jeg husker sånn ca: - Riksvei 22 opp til Gjelleråsen, med parkering på Mortens kro(?) - Følge riksvei 4 nedover mot Kalbakken. Akkurat hvor vi kjørte av her husker jeg ikke helt, men jeg mener at vi fulgte industriområdet oppover mot smedstua og ut på Østre Aker - E6 nordover til Skedsmovollen. Herfra fulgte vi Leirsundveien ned til Rolf Olsens vei og tilbake til trafikkstasjonen. - Rygge bilen på plass på trafikkstasjonen Rimelig grei løype, men nå har jo deler av veistrekket endret seg en hel del siden jeg kjørte oppe. Lykke til med oppkjøringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå