Kikert Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Ja, den MÅ sendes med Norgespakken. Eller så kan du bruke UPS, DHL, Postnord etc, men det blir ikke billigere. Du kan også bruke en kurèr, altså en person som henter pakken hos deg og leverer den. Man bruker kurèr når det er viktige ting som sendes, blir som en sikkerhetsvakt for pakken. Han mente at du bruker angreretten på produktet og sender tilbake med Posten (Norgespakke). Du har fått svar opptil fler ganger så jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Du får gå inn på sidene til fraktselskapene og sjekke priser selv. 1 Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Ja, den MÅ sendes med Norgespakken. Eller så kan du bruke UPS, DHL, Postnord etc, men det blir ikke billigere. Du kan også bruke en kurèr, altså en person som henter pakken hos deg og leverer den. Man bruker kurèr når det er viktige ting som sendes, blir som en sikkerhetsvakt for pakken. Han mente at du bruker angreretten på produktet og sender tilbake med Posten (Norgespakke). Du har fått svar opptil fler ganger så jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Du får gå inn på sidene til fraktselskapene og sjekke priser selv. Vet du hvilken adresse jeg skal sende til når jeg sender til netonnet? Finner ikke... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Du har ikke VURDERT å sjekke netonnet sine sider i det hele tatt altså? Nederst på siden kundeservice står det klart: https://www.netonnet.no/Content/CustomerInformation/ContactCustomerServices Hvordan returnerer jeg en vare? Skriv ut en returblankett og fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg denne ved returforsendelsen. Les mer om hvordan du returnerer en vare i våre kjøpsbetingelser. Returadresse: Postens Godssenter c/o NetOnNet Kundetjenester 0060 Oslo 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Det fikk du når du bestilte produktet. Herregud, dette er faktisk ikke kvantefysikk. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Du har ikke VURDERT å sjekke netonnet sine sider i det hele tatt altså? Nederst på siden kundeservice står det klart: https://www.netonnet.no/Content/CustomerInformation/ContactCustomerServices Hvordan returnerer jeg en vare? Skriv ut en returblankett og fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg denne ved returforsendelsen. Les mer om hvordan du returnerer en vare i våre kjøpsbetingelser. Returadresse: Postens Godssenter c/o NetOnNet Kundetjenester 0060 Oslo Ja? Betyr at jeg må betale for frakta Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Med mindre det er feil på produktet - altså en reklamasjon eller garantisak så må du betale frakten selv ja. Har blitt svart på før her i tråden. Er det feil med produktet? Kontakt netonnet så ordner de gratis frakt. Er det ikke feil på produktet? Da må du betale frakten selv. 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Ja? Betyr at jeg må betale for frakta Si meg, leser du egentlig alle svara du har fått??? JA, DU MÅ BETALE RETURFRAKT DERSOM DET IKKE ER EN REKLAMASJON. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvordan i svarte klarte du å bestille varen i første omgang ? 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå