Redaksjonen. Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Selskapet kjøper service-gigant for å bli best i klassen på denne tjenesten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hva heter selskapene og tjenesten? Jeg vil vite det før jeg tar stilling til om jeg ønsker å lese artikkelen eller ikke. 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Var på vei til å klikke meg inn da jeg tenkte meg om, og innså jeg ikke vil bildra til clickbait-tullet. Det må da være flaut for en "journalist" å bruke slike overskrifter? 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg tror journalistene er flaue og at det ikke er de som styrer de endelige overskriftene. Det er nok noen suppegjøker over dem som har en fjern forestilling av hva som holder lesertallene oppe. Clickbaits fungerer som pissing i buksa for å holde varmen. Det er mulig det gir flere klikk enn andre artikler på kort sikt, men det styrer hele nettstedet strakt på grunn på lengre sikt. Så skylder de på "marked i endring", legger ned nettstedet og suppegjøkene får seg ny jobb et annet sted og historien gjentar seg.. Skjønt, det kan jo til en viss grad også reflektere andelen suppegjøker blant leserne .. 2 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Er det ikke stort sett samme journalisten som går igjen da? 1 Lenke til kommentar
derså Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Fin clickbait, kan dere slutte å oppføre dere som Dinside.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå