oleskroller Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg befinner meg i Danmark og har etter jeg landet i morges vært uten operatør. Jeg har prøvd alt av å skru av telefon, prøve å koble meg på et nett manuelt, men ingenting fungerer. Andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Og du har operatør? Lenke til kommentar
oleskroller Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Og du har operatør? Nei, jeg får ikke koblet meg på operatør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 I Norge... Prøv automatisk nettvalg. Lenke til kommentar
oleskroller Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 I Norge... Prøv automatisk nettvalg. Ja, i Norge har jeg djuice, har satt den på automatisk i i noen timer nå, men fortsatt ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Skru av og på Lenke til kommentar
oleskroller Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Som tidligere nevnt har jeg prøvd det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Er 3G eller LTE slått på? Du har ikke på Flymodus fortsatt? Endret 1. august 2016 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det første du må sjekke er at du ikke har noen sperrer på ditt abonnement, samt at det er åpent og aktivt hos din operatør. Deretter sjekker du at mobildata + mobildataroaming er påskrudd. Ta også gjerne en nullstilling av nettverkssinntillinger (Nullstille tilgangspunktnavn), søk også opp operatørnettverk manuelt (Hør med din operatør hvilke nettverk de har avtale med) Hvis ikke overnevte løsninger fungerer så kan du prøve en "krysstest" - altså at du setter inn ditt SIM-kort i en annen (fungerende) mobil, og et annet SIM-kort i din mobil. Da finner du ut om det er telefonen eller SIM-kortet ditt som er problemet. 1 Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Har du ringt Djuice og bedt dem sjekke ditt abonnement om det er noe feil et sted ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Du må sjekke at roaming og mobildata er påskrudd. Men det kan også forekomme bugs i telefonen. Min Sony-telefon hadde dekning (streker i displayet) men bare sporadisk mobildata da jeg var i Polen i februar. Lenke til kommentar
oleskroller Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Jeg fikk kontaktet Djuice og nullstilt simkortet. Det fungerer nå Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Nullstillt SIM-kortet? Hva betyr det? Godt det ordnet seg i hvert fall. :-) Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Kan hende djuice nullstilte alle tjenestene som var tilknyttet simkortet/abonnementet hans. Sånt pleier å hjelpe når kunden har prøvd alle løsninger. Og operatøren endelig prøver løsninger på tjeneste-siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå