koda Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg har et eget domene med tilhørende epost-adresser. En av disse epostkontoene har jeg brukt på min iPhone 6, satt opp med smtp.netcom.no. Nå har vel denne blitt slått av ifm med overgangen til Telia, og Telia har ikke en egen smtp iflg brukerstøtte hos Telia. Jeg har prøvd å bruke smtp.online.no og smtp.gmail.com, men jeg får fortsatt ikke sendt mail med telefonen. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere igjen? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Webhotellet der du har domenet har sikkert en SMTP-server som du kan logge inn på med mailkontoene? 1 Lenke til kommentar
koda Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Webhotellet der du har domenet har sikkert en SMTP-server som du kan logge inn på med mailkontoene? Hei, Nei, det er fastname og de har ikke en smtp-server desverre. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 For meg ser det ut som de har det? - Du kan sende via inngående mailserver, men må bruke tls/587 og logge inn? http://support.fastname.no/hc/no/articles/204738012-Kan-ikke-sende-epost 1 Lenke til kommentar
koda Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Juhuu, det fungerte ja (når jeg fjernet avhukingen for SSL), tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå