Havvat Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Hei folkens! Jeg fant en NES konsoll. Det jeg lurer på hvor mye en sånn konsoll selges for. Endret 1. august 2016 av OstErGodt Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hei folkens! Jeg skulle putte noe i fryseren da jeg fant en NES konsoll. Det jeg lurer på hvor mye en sånn konsoll selges for. Kommer ann på antall spill og kontrollere, og selvsagt om den fungerer slik den skal. Gir du meg infoen så skal vi nok finne det ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Noen hundrelapper hvis den er i stand. Det er på ingen måte noe sjeldent samlerobjekt, får kjøpt brukte NES for 5 dollar på loppemarkeder i USA f.eks. Søk på Finn.no etter annonser. Spill er ikke verdt 800kr selv om de kostet det når de var nye. Endret 1. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hvis du har noen sjeldne spill som fortsatt har boks og manual så kan de være verdt noen tusen. Selve konsollen er ikke så sjelden, spesielt ikke hvis du ikke har boksen. Siden det er såpass lite å tjene på å selge den så ville jeg heller forsøkt å koble den til og gjenoppleve noen minner. Tror man får mye mer ut av det enn noen hundrelapper i lomma. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Spill er ikke verdt 800kr selv om de kostet det når de var nye. Temmelig sykt å tenke på hva TV-spill kostet før egentlig. I 1987 måtte man blø over 1.500 "2016-kroner" for ett enkelt spill. (94% økning i KPI fra 1987 til 2015) Og dette på en tid da boliglånsrenta lå opp mot 15%! Forsøker å forestille meg de samme prisene i dag, og tenke meg hvor langt sønnen min hadde kommet i å mase etter et spill... Lenke til kommentar
Havvat Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Fant et spill 3 i 1 Super Mario Bros Tetris og Nintendo World Cup Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 den er vel ikke gullfarga vel? Lenke til kommentar
Havvat Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Nei ikke gullfarget men jeg fant et annet spill som het Ufouria som jeg hørte kunne gå for 700 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hei folkens! Jeg skulle putte noe i fryseren da jeg fant en NES konsoll. Det jeg lurer på hvor mye en sånn konsoll selges for. Bare husk at du ikke kan fryse den på nytt når den har blitt tint opp. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Hei folkens! Jeg skulle putte noe i fryseren da jeg fant en NES konsoll. Det jeg lurer på hvor mye en sånn konsoll selges for.Bare husk at du ikke kan fryse den på nytt når den har blitt tint opp.Ventet på at noen skulle dra den spøken xD Endret 1. august 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Nei ikke gullfarget men jeg fant et annet spill som het Ufouria som jeg hørte kunne gå for 700 Ja, dette er et verdifullt spill, og et av de beste spillene til NES etter min mening. Hvis det er komplett med eske og manuel kan det gå for mer enn 700 og. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hvorfor ikke bare glede seg over funnet? La dine kommende barn ha glede av konsollen. De vil bli de kuleste kidsa i gaten :-) Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Hvorfor ikke bare glede seg over funnet? La dine kommende barn ha glede av konsollen. De vil bli de kuleste kidsa i gaten :-)De kommer til å bli fortalt at Xbox og ps4 er best xP Endret 2. august 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Mr.Byte Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Hei folkens! Jeg fant en NES konsoll. Det jeg lurer på hvor mye en sånn konsoll selges for. Behold den! Den er mer verdt en det du kan selge den for. Tenk deg at du holder en fest og har en NES og en Xbox fremme. Hvilken konsoll får du oppmerksomhet for? Hvilken har alle lyst å spille på? NESen såklart. En udødelig klassiker. Har en kompis som fikk med seg en dame hjem fra byen ved å spør om hun hadde lyst å være med hjem å spille Mario på NESen. Hadde ikke virket like bra med Call of duty på Xbox eller ps4:) Endret 2. august 2016 av Mr.Byte Lenke til kommentar
Gjest member-414199 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Spill er ikke verdt 800kr selv om de kostet det når de var nye. Temmelig sykt å tenke på hva TV-spill kostet før egentlig. I 1987 måtte man blø over 1.500 "2016-kroner" for ett enkelt spill. (94% økning i KPI fra 1987 til 2015) Og dette på en tid da boliglånsrenta lå opp mot 15%! Forsøker å forestille meg de samme prisene i dag, og tenke meg hvor langt sønnen min hadde kommet i å mase etter et spill... 1500?! O: Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 det er det hadde kosta nå i dag, etter inflasjon osv. i realiteten så kosta nes spill ca 800kr hvis jeg ikke husker feil. noen var vel oppe på 900 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå