jae-ols Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg bruker Chrome og det er et hjelpemiddel så du kam få skriften større. Jeg setter den på f. eks. 110% . Men neste gang er den på 100% igjen. Hvordan gjør jeg det så den holder seg på den størrelsen jeg har angitt? Har prøvd flere ganger,men vil ikke ligge på større skrift en 100%. Er det noe spesielt grep jeg må gjøre? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Når du skriver at du har satt den til 110% går jeg ut fra at du mener innstillingen (zoom) du finner rett under innstillinger. For å sette permanent, se https://support.google.com/chrome/answer/96810?hl=en for svaret, du må inn på innstillinger, avansert. Hvis du allerede har gjort dette (og har siste versjon av Chrome, hvilket OS har enheten din?) så har jeg ikke noe godt svar.. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Jeg har Windows 10. Så etterpå at jeg måtte bekrefte forandringen. Alt er ok. nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå