Fotoskrulla Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 I Knut Hamsuns rike - Pan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 En litt annen utgave enn den jeg har presentert tidligere som da jeg så den sto på Eidsvolls plass ved Spikersuppa i Oslo. Leste senere at da den befant seg et annet sted på et senere tidspunkt hadde noen rappa utstyret hans som forøvrig er noe større enn på din utgave her. Min serie finner du her http://www.pbase.com/kneppen/the_devil hvis du vil sammenlikne. Ser ut som hoven slår mot ei tromme her. I diktet "Fanitullen" av Jørgen Mo slår jo hoven mot ei øltønne. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 stilig statu og stilig bilde. fikk bilder i hodet når kneppen forteller at hans statue hadde større utstyr og legger ved link for å sammenligne hahahah i det korrekte Norge så har det jo selvsagt blitt en tromme hoven slår imot, for fysja meg tenke seg til om man skulle stille ut en øltønne Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 V1 synes jeg er best hvor både form og uttrykk kommer godt fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg