Torhild Jansen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 'Alle' jakter på Pokemon. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Ikke jeg...men har observert dette underlige fenomen ja. Men når folk sykler og ser på mobilen samtidig, da blir jeg litt engstelig. Godt sett og fotografert, bare litt synd at mannen havnet delvis ute av bildet på høyresiden. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Ikke jeg...men har observert dette underlige fenomen ja. Men når folk sykler og ser på mobilen samtidig, da blir jeg litt engstelig. Godt sett og fotografert, bare litt synd at mannen havnet delvis ute av bildet på høyresiden. Takker for kommentaren - ja dette er visst blitt en "farsott" ... litt uheldig med mannen ja Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Gla' jeg ikke har nettet på mobla. Jeg har telefon for å snakke med folk lydmessig og dett er dett. Nå er jo folk så opptatt av han derre Pokkerimoen at døm ikke ser hverken biler eller bryggekanter - ikke meg i rullestol heler for den saks skyld så da er det godt at jeg ser dem. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Gla' jeg ikke har nettet på mobla. Jeg har telefon for å snakke med folk lydmessig og dett er dett. Nå er jo folk så opptatt av han derre Pokkerimoen at døm ikke ser hverken biler eller bryggekanter - ikke meg i rullestol heler for den saks skyld så da er det godt at jeg ser dem. Roar Helt enig med deg Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Joda, en merkelig feber som har bredt seg, noe du kan si at du illustrerer her. Mvh ragnar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg