Tmz Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Hei Er ute etter nytt headsett til gaming og musikk. Har et ordentlig stereoanlegg som jeg kan bruke hvis jeg virkelig skal nyte musikk, men av og til får jeg lyst til å skru opp litt og jeg bor i leilighet så. Har noen kriterier -trådløst -god lyd i både spill og til musikk -brukbar batterikapasitet -prisklasse 2-3000 -helst ikke støydempende -med mikrofon Spill er viktigere enn musikk, primærformålet er ps4 så. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Enkelt: Plantronics Voyager UC B825. Har riktignok en forsiktig støydemping, men helt annerledes enn f.eks Bose. Demper mindre, men har heller ikke den nc-susen. Glimrende comfort, lyden passer til det aller meste. Kunne ikke vært mer fornøyd til under 3000. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. august 2016 Forfatter Del Skrevet 5. august 2016 Endte opp med å kjøpe disse http://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/gruppetest_bt-hodetelefoner/philips-m2bt Er veldig fornøyd, men nå spiller jeg musikk fra tlf. Tenkter det kanskje er mer å hente fra en musikkspiller, men her er jeg helt grønn så tar gjerne imot tips her også. - streaming med tidal (viktig) - brukervennlig - Grei batteritid - Bluetooth - Lydkvalitet (viktig) Hvilken løsning blr jeg gå for her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå