DaRe_deVIl Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ser etter noen nye spill som sagt og MMORPG's og FPS spill er favorittsjangerne mine Har sett litt på MEO og Mythica (ser ut som om jeg har noe å glede meg til) Også er det noen som vet hvor jeg kan få tak i DAoC (Dark age of camelot) Lenke til kommentar
slettern Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Dark age of camelot kan du få tak i på nærmeste spillsjappe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 du kan kjøpe min kopi, vel å merke uten gratis mnd... (du skal få det billig ) lokale spill sjapper/musikk forretninger er vel letteste måten... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Javel, men jeg er "naboen" til gamesmix.com men de har det ikke.. Endret 25. november 2003 av DaRe_deVIl Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 De hadde det visst allikevel Hvillket av disse : Dark Age of Camelot + Shrouded Isles Pris: 419,00 Lagervare/Forhåndsboking Dark Age of Camelot Shrouded Isles Pris: 249,00 Lagervare/Forhåndsboking Dark Age Of Camelot Trials Of Atlants Us Import Pris: 379,00 Lagervare/Forhåndsboking Dark Ages Of Camelot Pris: 519,00 Lagervare/Forhåndsboking Bør jeg kjøpe,? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hmm, har ikke så mye å foreslå akkurat nå, ettersom jeg har spilt lite i det siste, spesielt lite MMORPG (endel RPG, allikevel), men du kan jo ta en titt på listen til ToTheGame over lanserte eller kommende spill sortert etter sjanger. Fine lister å bla gjennom. Linker til alt stoff du skulle trenge også. Ta en titt. Men skulle jeg skaffet meg et MMORPG i nærmeste framtid, måtte det bli Dark Age of Camelot eller Star Wars Galaxies, tror jeg. Andre MMORPG-er som kommer snart og er verdt en titt, er Ryzom, Horizons, EverQuest II, World of Warcraft og norske Darkfall. Flere av dem kjører beta nå. Horizons-betaen kom jeg med i for et par uker siden, men orka dessverre ikke ta del i den. MEO blir forhåpetligvis rått, men lanseringen er vel litt for langt unna til at det er verdt å sitte og vente på. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Ja, angående MEO er jeg enig.. KJekt å ha noe å se frem til da Takk for den siden du fant til meg Kjekt å ha noe slikt å se på Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 vent på WÒW ( world of warcraft ) det kommer det å bli kjempe rått ! ellers kan du jo ta en titt her å se hvilke spill som kommer ut: VG Spillhøst Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Dark Age of Camelot + Shrouded Isles Pris: 419,00 Lagervare/Forhåndsboking er spillet pluss add on Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Sykt at det koster mindre enn bare spillet uten addon.. :S Hvor pleier dere å finne betaer til spill og slikt da?? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 De MMORPGsa jeg har spillt er AO og SWG. Spillt SWG siden i sommer... og digger det minst like mye nå som jeg gjorde da. Nå har da også mounts og player-cities kommet.. + at kjøretøy kommer i midten av september. Sjekk sign for Norges største SWG-guild .... Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvilken server skal jeg spille på for å finne denne guilden da? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvor pleier dere å finne betaer til spill og slikt da?? Sjekk spillets hjemmeside. Du kan bruke ToTheGame til å finne spillets hjemmeside. Ryzom ser fet ut. Meld deg på! Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Ok, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå