tkorsvold Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Hei folkens, Har nettopp handlet ny laptop (En HP Spectre med 13.3" skjerm). Laptopen er bra, skjermoppløsningen er heller ikke verst med sine 2560x1440. Men må si at etter mange år med 16:10, så synes jeg rett og slett 16:9 er plagsomt. Vurderer å bytte hele greia. Har kikket litt på Surface Pro 4 som en mulig erstatter, den har faktisk 3:2. Noen tips til andre gode laptoper med 16:10 eller enda høyere skjermformat? Finnes det noen? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 www.prisguide.no www.prisjakt.no Bruk filterene for ønsket skjermoppløsning. Vips.... Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Har forsåvidt gjort det, altså. De eneste vettuge alternativene jeg ser, er faktisk Mac Book Pro (som virker helt ideell, med unntak av at det er Mac OS som jeg ikke er helt komfortabel med) - og Surface Pro 4. Noen som kjenner til andre alternativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå