Populært innlegg boundishh Skrevet 31. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2016 http://www.aftenposten.no/norge/Norge-apner-for-a-gi-EU-grensemakt-14039b.html Hvis ikke dette er total galskap så vet ikke jeg. Vi kan ikke gi fra oss suvereniteten vår på denne måten. Gi en finger og vips så røyk hele hånda. 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg misanthrope Skrevet 31. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2016 Er vi medlem av EU eller ikke? Faen ikke sikker lenger. 11 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Endret 31. juli 2016 av geita_ 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Det eneste riktige er å avvikle hele Schengen-avtalen og gjenopprette nasjonal grensekontroll. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Er vi medlem av EU eller ikke? Faen ikke sikker lenger. Vil er ganske klart og tydelig et de facto medlem av EU. Eneste forskjellen er at SP ikke syter, og vi får beholde litt mer fisking for oss selv. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 De prøver å fjerne raser.Dette skal oppnåes gjennom å blande sammen alle raser så mye at du ikke ser forskjell på en indianer, afrikaner, europeer eller kineser. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Gitt at jeg skal gi slipp på sunn fornuft og gi deg det argumentet: Who cares? 4 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 De prøver å fjerne raser. Dette skal oppnåes gjennom å blande sammen alle raser så mye at du ikke ser forskjell på en indianer, afrikaner, europeer eller kineser. Vi tilhører alle en og samme rase - den menneskelige. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Vi kan ikke gi fra oss suvereniteten vår på denne måten. Gi en finger og vips så røyk hele hånda. Hånda? Nå tar du litt mye i. Armen og halve overkroppen er vel mere riktig. Dette er galskap. Er ikke interessert i å se mitt eget land ende opp som Sverige: Et høl. 4 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Er vi medlem av EU eller ikke? Faen ikke sikker lenger. Vi er medlem av Schengen-systemet og har ansvar for Schengens yttergrense mot Russland. Tror du svenskene (finnene) blir glade om det renner inn flyktninger til Sverige (Finland) fra Russland via Storskog? Skal de andre Schengen-landene sitte og se på dersom Norge driter seg ut? (Vet noen hvor Anders Anundsen er eller hvilken sekretær som har styringen med politiet i sommer?) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) De prøver å fjerne raser. Dette skal oppnåes gjennom å blande sammen alle raser så mye at du ikke ser forskjell på en indianer, afrikaner, europeer eller kineser. Vi tilhører alle en og samme rase - den menneskelige. Hvis du ser på dine venner og din omgangskrets så vil du se at disse menneskene er veldig lik deg selv. Det er veldig mange mennesker du ikke klarer å bli venn med. Det finnes en øde øy hvor mennesker lever isolert fra omverdenen. Nysgjerrige mennesker jages bort med piler og steinkasting. Dersom de på noe tidspunkt slutter å jage vekk uvedkommende vil de dø av smitte og sykdommer som er ufarlige for oss. Du kan besøke øyen og ha med deg gaver, mat og de beste intensjoner. Men du ville drept alle, kvinner og barn, med sykdommer og bakterier du ikke engang visste du hadde. Derfor er du ikke velkommen der, og stammen vil heller drepe deg enn å bli utslettet selv. Du kan si at det ikke finnes stammer eller raser, men tenk over neste gang hvem du blir venn med og hvorfor. Jeg har mange venner fra andre land og vi er svært ulike i utseende, men i personlighet matcher vi. Ingen av mine venner er hardbarkede kriminelle eller overgripere, for eksempel. Vi har alle tro på utdanning og arbeid. Jeg har venner som er utlendinger og er imot innvandring, selv om de knapt snakker norsk. Ingen av vennene mine er dumme Når du blander hundrevis av ulike kulturer, folkeslag og språk under samme tak så ender det med fæle overskrifter i avisen. Slike som deg som tror at alle bare blir venner har mye blod på hendene deres. Har du noen gang møtt en person du ikke kunne bli venn med? Endret 1. august 2016 av IntelAmdAti 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 De som kjempet for EU i starten vrir seg i graven over hvor vridd det de kjempet for har blitt. Å kalle dette en union er forferdelig. Det som opprinnelig skulle være et samarbeid for å få stabilitet og hindre konflikter og vold har blitt et mer eller mindre totalitært styre. Det kan kalles politisk terror. 5 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 De som kjempet for EU i starten vrir seg i graven over hvor vridd det de kjempet for har blitt. Å kalle dette en union er forferdelig. Det som opprinnelig skulle være et samarbeid for å få stabilitet og hindre konflikter og vold har blitt et mer eller mindre totalitært styre. Det kan kalles politisk terror. EU er et mislykket eksperiment. Jeg tror det kommer en ny europeisk union på sikt, med kompetente folkevalgte ledere og de ukjente byråkratene i Brussel vil ikke være invitert til å styre neste gang. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Har du noen gang møtt en person du ikke kunne bli venn med? Ja, men jeg tror ikke at de tilhører en annen rase av den grunn. De fleste av den har like blå øyne og like lyst hår som meg. Og jeg tror heller ikke at mennesker med smittsomme sykdommer utgjør en annen rase enn meg. Du sier du tror på utdanning, men har du virkelig skaffet deg noe av det? 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det eneste riktige er å avvikle hele Schengen-avtalen og gjenopprette nasjonal grensekontroll. Helt riktig! Dette må ikke skje Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Har du noen gang møtt en person du ikke kunne bli venn med? Ja, men jeg tror ikke at de tilhører en annen rase av den grunn. De fleste av den har like blå øyne og like lyst hår som meg. Og jeg tror heller ikke at mennesker med smittsomme sykdommer utgjør en annen rase enn meg. Du sier du tror på utdanning, men har du virkelig skaffet deg noe av det? Mener du det ikke finnes rasehunder heller da? Alt er bare hunder? Innenfor medisinen så utvikles det egne medisiner til for eksempel asiater, afrikanere, europeere. Grunnet ulike gener kan medisin ha ulik virkningsgrad. Kanskje ordet stamme er mer korrekt enn rase? Hva syntes du? Hvorfor ble du ikke venn med disse menneskene da? Var det du som ikke likte dem eller de som ikke likte deg? Hvordan kan du endre dine holdninger slik at du liker de bedre? Eller hvordan kan du endre deres holdninger slik at de liker deg bedre? Det er forskjell på kinesere og nordmenn, nordmenn er generelt høyere, lysere i hår og hud og har oftere blå øyne Dette kommer av lokal tilpasning til klima, dersom vi får samme klima her som i Kina vil vi på lang sikt endre opp med å se ut som kinesere gjør i dag. Rasisme er å for eksempel hate alle andre enn kinesere fordi alle andre er mindreverdige. Endret 1. august 2016 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Og hvordan kan det finnes rasister hvis det ikke finnes raser? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Og hvordan kan det finnes rasister hvis det ikke finnes raser? Fordi rasister tror det finnes raser. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Og hvordan kan det finnes rasister hvis det ikke finnes raser? Fordi rasister tror det finnes raser. Så du mener folk tar feil når de snakker om hunderaser, du vet bedre for du vet at det ikke finnes raser Endret 1. august 2016 av IntelAmdAti 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Denne saken handler vel ikke om grensekontroll for hunder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå