slaraffen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 og det lå jo endel arbeid i det også med oppsett , installasjon etc Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Kan jeg trygt fortelle ham at det alt i alt er et greit kjøp ellerhva synes dere. Og forresten har noen hørt noe om at 60Gb Ibm hd 7200 er så dårlige at de har blitt inndratt??? de jeg har brukt har vært kurante nok. Dette er det siste jeg maser om i denne sammenheng Takker for all fin feedback Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Synest det er en helt grei pris, bygger mange maskiner selv så jeg har litt peil på priser. I tillegg til prisene så kommer frakt og arbeid med å sette den opp, det er greit nok å søke etter billigste priser på nettet og finne disse komponentene billiggere hos feks 5 forskjellige webshopper men da må du huske på at du også får frakt fra 5 webshopper. Tror han skal vere fornøyd, en kurant maskin til en ok pris. PS: har en IBM disk som har surret og gått i 4 år nå har aldri hatt prob med den. Endret 25. november 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 men Millemcolin, har du ikke vært litt snau på prisoppsettet dern for enkeltkomponenter, Jeg finner ikke så billig A7V333 , og på de andre har du vel sett de absolutt billigste og glemt å inkludere frakt?? Eller tar jeg feil Du tar nok ikke feil Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 men er et gammelt GeForce2 kort brukbart til noe lenger? Half-Life2? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Asus A7V333 Demo, komplett 279,- Det var da vel ikke ett demo kort han hadde vel ? Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Asus A7V333 Demo, komplett 279,- Det var da vel ikke ett demo kort han hadde vel ? Jeg fant ikke noe annet enn dette demokortet i noen av de nettbutikkene jeg prøvde. Hvis du mener du kan finne det, vær så god! Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Både Mamoz , Multicom og IHandel har det. det billigste til over 800,- og oppover. Og det var ikke Demokort som ble brukt på den aktuelle maskiinen Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Fikk nå vite at fyren hadde snakket med en kamerat som påsto han hadde hatt samme slags maski??? og hatt bare tull med den pga at delene var elendige. Kanskje litt misunnelse- skadefrohet etc??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå