Gå til innhold

De Syv Søstre..fjernt og nært

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser lidt farligt ud at skulle gå der op ad..men hvad gør man ikke for at få oplevelsen med..vildt spændende..er glad for at se med på dine billeder fra Norge af..et drømme sted i mine øjne :-)

Ja, der kan være farlig selvfølgelig, man må tenke seg om for hvert steg man tar så man ikke gjør noe dumt. Men er man litt vandt med å gå i fjellet og har den respekt som kreves, så går det fint. :)

Lenke til kommentar

Flotte bilder fra de syv søstre. Det var jo en bonus at dere fikk komme til topps på to av dem. Det er vakkert i Nordland, jeg har bare sett disse fjellene fra veien. :)

Jeg tror nesten jeg vil kåre Nordland til Norges fineste fylke...selv om konkurransen er relativt hard. :)

Skal du gå denne turen anbefaler jeg på det sterkeste å ta på de aller beste knærna du har...de trengs! ;)

Lenke til kommentar

Kjekt for en som ikke kan gå lengre turer nå lenger å få oppleve dem. Har reist forbi med hurtigruta flere ganger. Flotte bilder. :)

Det er flere her på Kritikken som ikke er så mobile lengre, derfor synes jeg det er ekstra kjekt å vise hele serier fra slike turer. Så blir dere litt med på turen på en måte :D

Tusen takk for kommentar Elisabeth

Lenke til kommentar

Makalaus flott serie, Helene!

Heldig med været var dere jamen også..

Takk skal du ha Fredrik! :)

Ja, været kunne ikke vært mer perfekt enn dette! 17-18 grader og strålende sol og lite vind.

Og på toppen av Grytfoten traff vi jaggu Thomas Alsgård også! DET er sprek type det! :)

Lenke til kommentar

En meget flott serie av de mektige fjellene. De er fine alle sammen på hver sin måte, men pluss for personen i V6 som gir liv og perspektiv i motivet :)

Mvh. Rolf

Hei Rolf! :)

Personen i V6 er min egen mann....som som regel ligger et godt stykke forran meg...av ymse årsaker ;)

Tusen takk for fin kommentar!

Lenke til kommentar

Deilig serie Helene. For en tur dere må ha hatt, og været på godsiden. Uforskammet spreke er dere også.

Tar dette som en serie, men V6'ern kunne nok ha stått på egne ben.

Mvh Ragnar

Hei Ragnar! :)

Ja, jeg føler meg priviligert som får oppleve slike turer som dette :) Men jaggu kjenner jeg det godt i knea enda!

Lenke til kommentar

Kjørte bare forbi men ser du er i kjempeform som tok turen. V3 er best etter min mening.

Kjempeform er nok å overdrive, verker ennå i kroppen etter to dager :) Er tilbøyelig til å være enig med deg i valg av favoritt, det ble flott med det klare vannet. :) Takk for fin kommentar Jarle!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...