MotoG Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Eikedalsvatnet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Hva i alle dager er det vi ser til høyre? Ser ut som en slags flåte med påhengsmotor? Flott landskapsbilde. Fint i Eikesdalen, kjørte du innover i dalen? Der er det riktig flott! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Hva i alle dager er det vi ser til høyre? Ser ut som en slags flåte med påhengsmotor? Flott landskapsbilde. Fint i Eikesdalen, kjørte du innover i dalen? Der er det riktig flott! Vi var opp til Mardalsfossen, men en tur innover i dalen hadde sikkert vært flott, jeg har hørt at man kan kjøre over fjellet. Takk for kommentaren, det forrige bildet er som du antyder, fra Eikesdalen. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Fint bilde. Må ses i fullstr. Her har også jeg stått i fotografert en gang.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Hva i alle dager er det vi ser til høyre? Ser ut som en slags flåte med påhengsmotor? Flott landskapsbilde. Fint i Eikesdalen, kjørte du innover i dalen? Der er det riktig flott! Vi var opp til Mardalsfossen, men en tur innover i dalen hadde sikkert vært flott, jeg har hørt at man kan kjøre over fjellet. Takk for kommentaren, det forrige bildet er som du antyder, fra Eikesdalen. Det ligger noen nydelige fotoobjekter av noen gamle gårder litt oppi dalen, de må du få med deg neste gang. Vi kjørte over fjellet på veg til vår ferie i år. Sjuk bilveg! Den må du prøve en gang! Ta dere en søndagstur! Det er bomveg, kostet rundt 100 kroner. Veldig fint når en kommer ned på andre siden også, mot Sunndalen. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Flott natur bilde men etter min mening er det litt mye kutt(smalt) Blir litt trangt å se på. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Flott panoramabilder, kanskje litt mer kontrast? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg