Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 OT, men likevel. Telio sletter abonnement (sic) og saldo på alle kontantkort fra 31.8. På tide å portere eller gå over til postpaid. Lenke til kommentar
Reza karimy Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Du kan ikke forhindre det, det sier seg selv at ett yrke med mennesker vil ha noen råtne epler i kurven også, dessverre. Du kan bestride kravet når det går til inkasso, da er de vel pliktige til å undersøke saken før det går noe videre (rett meg hvis jeg tar feil). Telio har ringt meg og sa beklager flere ganger, jeg svarte at det stoler jeg ikke på dere mer over telefon send meg en skriftlig helst per E-post fikk jeg dette fra telio Hei, Viser til samtale med kundekonsulent den 8/8-2016 Bekrefter med denne mailen at faktura: 22219395 er kreditert i sin helhet. Har dere noen spørsmål kan dere enten besvare denne mailen eller nå oss på 02101. Med ønske om en fortsatt fin dag! men jeg har en sms med faktura: 22219631 som er på vei til inkasso, her viser at Telio er en svindel firma , her er en bevis til. i en chat diskusjon med telio i dag han skrev at vil han ikke oppgi han navn som bestilt dette uten at jeg ba om det. jeg svarte at hvordan dere sier at dette ble bestilt over Telio website men du vill ikke oppgi hans navn ???? og fikk lang tull part som jeg har samtalen tilslutt fikk jeg informert at dem skal fikse problemet i morgen, som jeg har sagt tidligere, jeg ønsker meg Telio ikke lure andre derfor sende saken til diskusjon.no og vil alle andre se å vare forsiktig, og jeg anbefaler til andre aldri oppgi personlige opplysning til Telio selgere, jeg ga min personlige opplysninger til han (Telio ) over telefon fordi han lovte meg til å bestille 99885088, men jeg fikk mange sim kort som aldri har bestilt. da fikk jeg Sim kortene i posten ringet jeg Telio , og dem sagt til meg at jeg må kast alle , fordi det er feil sendt og beklager sa Telio til meg . dem lurte meg på denne møte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Noen som ikke kan skikkelig norsk tror jo også at man kun skal betale en krone for en toppmodell mobiltelefon, bare fordi det står 1,- kontant i reklamen, og så ignorerer de å lese totalprisen for hele året/abonnementsprisen. Så blir det NAV sitt problem å betale... Lenke til kommentar
Strato Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Du har ikke bevist at Telia er et "svindlerfirma"... Dette er bare helt latterlig. Lær deg i alle fall definisjonen av "bevis". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå