Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverksoppsett lite hotell


Anbefalte innlegg

Har ikke fått muligheten til å gjøre endringer siden vedkommende som har satt det opp tydeligvis ikke er sikker på hvilket passord som er brukt eller kan brukes for å konfigurere aksesspunktene.

 

Jeg har et par spørsmål igjen, før jeg spør om jeg kan resette ett AP for å teste litt...

 

Kan noen hjelpe meg å forstå hva de forskjellige komponentene i design 4 her?

http://nuke.freenet-antennas.com/documents/RoamingWithUltraWAPs.pdf

 

Grunnen til å bruke forskjellige navn på aksesspunktene var for å lettere se om ett av de falt ut - har det noe for seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De burde ikke falle ut så ofte, og dette du har funnet ser rimelig gammelt ut og ikke noe og bry seg om, dere skal på nett ikke ha en sømløs oppkobling mot en server.

Det må være mye enklere for gjestene og ha en SSID, er jo bare og prøve litt og se hvor bra eller dårlig det funker.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig i at det ikke bør være mer en én SSID. Jeg har fått aksept for å se på og gjøre endringer på nettverket, så skal se om jeg kan få resatt et aksesspunkt i morgen.

 

Har også funnet ut at de har 7 kameraer i huset, men usikker på hvordan de er koblet opp. Må sjekke mer på det tekniske rommet og se. Mistenker de går rett i selve videoopptakeren, og at den har en fast IP i nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...