GoL_eoL Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 uten strøm kabelen som ikke følger med HK eller HDD, får jeg ikke starta pcn, med ønsket hdd! argh.. selger di dette på elkjøp? eller i andre butikker? Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 fikk du ikke med overgang? liten ting som er overgang mellom vanlig og den som brukes i s-ata Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/DIASATA1.JPG den^^^^^^ FIKK IKKE MED DEN NEI.. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 GoL_eoL Skrevet 25/11/2003 : 16:49 uten strøm kabelen som ikke følger med HK eller HDD, får jeg ikke starta pcn, med ønsket hdd! argh.. selger di dette på elkjøp? eller i andre butikker? hmm, kan du være snill og forsøke å formulere den setningen pånytt? Forsto ikke helt jeg. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 er det 120gb seagate disken du har i signaturen som ikke har mulighet for begge? Litt interessant å vite hvilke disker som har begge typer strømkontakter og hvilke som ikke har det. Mine har forresten begge... Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 GoL_eoL Skrevet 25/11/2003 : 16:59 http://www.microplex.no/rubweb/prodpics/DIASATA1.JPG den^^^^^^ FIKK IKKE MED DEN NEI.. Hvorfor skal du få med den da? jeg fikk den ikke med, og om disken får strøm eller ikke har jo ingenting med om du får starta opp pc'en med riktig HD å gjøre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 seagate sine har ikke, fordi seagate lager native sata disker...de andre (med untak av wd raptor) er som regel ide disker med "konverter" på... Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 vel, jeg fikk ikke med strøm kabel til seagate'n min.. og uten den får jeg vel ikke starta den? fulgte ikke med til HK heller. hvorfor ikke opplyse om at strøm kabel må kjøpes separat..? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du kan jo sjekke på elkjøp. hvis de ikke har en , må du nok bestille på microplex.no Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 får jeg starta maskinen med seagate hdd uten strøm kabel til hdd? Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 "Disken er i likhet med alle Seagate-diskene ikke utstyrt med den gamle strømkontakten som gjør den kompatibel med dagens strømforsyninger. Dette betyr at man må ha en overgang for å gi denne disken strøm. En slik overgang følger ikke med når man kjøper den i bulk-utgave (slik som de aller fleste nettbutikker selger) og man er da avhengig av at en slik overgang fulgte med hovedkortet eller S-ATA-kontrolleren." Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) får jeg starta maskinen med seagate hdd uten strøm kabel til hdd? Har man ikke strøm får man heller ikke startet den Endret 25. november 2003 av AMDguru1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå