Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er Fleshlight "creepy"?

pepe

Anbefalte innlegg

Dette er vel rettet til den kvinnelige parten her på forumet.

Hva er deres mening om fleshlight? Hvis dere møtte en kar og så en, eller at du er i et fersk forhold med en som har sagt han har en, hvordan ville dere reagert?

Er lommefitter rart, eller blir de sett på som mannens versjon av dildoen og vibratoren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Har du flaks finner du ei oppegående dame, men stort sett mener kvinner at menn med sexleketøy er creepy (og stakkarslige).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Fleshlight er en invertert dildo. Topologisk sett, er de derimot like. På samme måte som at en kaffekopp med hank er identisk med en smultring. Nei, vent. Hvis det er drenering i Fleslight er den topologisk identisk med en smultring. Elns.

Lenke til kommentar

Har du flaks finner du ei oppegående dame, men stort sett mener kvinner at menn med sexleketøy er creepy (og stakkarslige).

Hvorfor skal man bry seg om hva disse kvinnene mener? Det er jo de som har fittemakta og gjerne avviser de samme mennene.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvorfor skal man bry seg om hva disse kvinnene mener? Det er jo de som har fittemakta og gjerne avviser de samme mennene.

Jeg bryr meg ikke om dem, jeg bare sier hva som er den noe kjedelige virkeligheten der ute. Sånn at TS og andre ikke blir satt ut når de måter verdens dobbeltmoral.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...