pepe Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Dette er vel rettet til den kvinnelige parten her på forumet. Hva er deres mening om fleshlight? Hvis dere møtte en kar og så en, eller at du er i et fersk forhold med en som har sagt han har en, hvordan ville dere reagert? Er lommefitter rart, eller blir de sett på som mannens versjon av dildoen og vibratoren? Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 31. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2016 Menn må ha noe som går rund kjønnsorganet, kvinner må ha noe som går inn i kjønnsorganet (eller stimulere klitoris). Fleshlight er det eneste alternativet en mann har, "mannedildo", bortsett fra dokker som er skikkelig creepy. Hvis en dame, som synes dildo er digg, mener at en fleshlight er creepy så er hun dobbeltmoralsk 13 Lenke til kommentar
pepe Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Ja dokker blir vel litt i overkant, ser for meg at å møte 'Doggy style Anna' på soverommet blir litt turn off. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Bedre med fleshlight enn ørten one night stands for å si det sånn. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Helt enig Buffy. Fleshlight er ganske deilig også + at man ikke venner seg til "death grip" 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Har du flaks finner du ei oppegående dame, men stort sett mener kvinner at menn med sexleketøy er creepy (og stakkarslige). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Kan også brukes med venstre hånd uten at det føles rart. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Sexdukker er creepy. Fleshlight er ikke mer creepy enn dildoer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Fleshlight er en invertert dildo. Topologisk sett, er de derimot like. På samme måte som at en kaffekopp med hank er identisk med en smultring. Nei, vent. Hvis det er drenering i Fleslight er den topologisk identisk med en smultring. Elns. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) Har du flaks finner du ei oppegående dame, men stort sett mener kvinner at menn med sexleketøy er creepy (og stakkarslige). Hvorfor skal man bry seg om hva disse kvinnene mener? Det er jo de som har fittemakta og gjerne avviser de samme mennene. Endret 1. august 2016 av WarpX Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Har du flaks finner du ei oppegående dame, men stort sett mener kvinner at menn med sexleketøy er creepy (og stakkarslige). Hvorfor skal man bry seg om hva disse kvinnene mener? Det er jo de som har fittemakta og gjerne avviser de samme mennene. Jeg bryr meg ikke om dem, jeg bare sier hva som er den noe kjedelige virkeligheten der ute. Sånn at TS og andre ikke blir satt ut når de måter verdens dobbeltmoral. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 "Bedre å dra hjem fra byen til en fleshlight, en å dra hjem fra byen med herpes i underlivet" som moren min bruker å si. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 "Bedre å dra hjem fra byen til en fleshlight, en å dra hjem fra byen med herpes i underlivet" som moren min bruker å si. Det har hun lært av meg. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Som kvinne ser jeg faktisk på det med et positivt blikk. Jeg synes det er veldig tennende å se på. Dukker blir litt snålt, men helt ordinære fleshlights synes jeg er helt greit. Som andre nevner er det jo menns alternativ til sexleketøy. Anonymous poster hash: 01229...ef6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg