Gå til innhold

Tips til reisemål og aktiviteter denne uken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planen var opprinnelig å sykle rallarvegen samt trolltunga og kanskje preikestolen. men været som er meldt er alt annet en hyggelig turvær

Så er det noen som har tips til hvor man kan reise og hva man kan gjøre. Vi kjører bil, to voksne.

Danmark... Kanskje det er bedre vær der. :) 

Lenke til kommentar

Planen var opprinnelig å sykle rallarvegen samt trolltunga og kanskje preikestolen. men været som er meldt er alt annet en hyggelig turvær

Så er det noen som har tips til hvor man kan reise og hva man kan gjøre. Vi kjører bil, to voksne.

Kan jo "kjøre etter yr.no". Garantert et fint turmål som har brukbart vær også denne uka.

Lenke til kommentar

Etter rundt 40 grader og ikke en sky i en uke er bare 20 grader skikkelig deilig.

Husk på at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær. :tease:

Det er faktisk sant. Det er ingenting som heter dårlig vær dersom man tilpasser seg været. 

Jeg må ærlig talt si at det er herlig å ta en tur sydover i varmen i slikt vær. Det ville jeg ha gjort, men skal man på biltur så skal man på biltur, og da blir det gjerne litt langt å kjøre nedover hele Europa for å komme til varmen. :).  Mens det tar 4 timer å fly ned i varmen, så tar det vel mange dager med bil... 

Bekjente av meg har fortalt meg at det har vært veldig varmt og fint i Danmark i det siste :)

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...