Techpoint Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Planen var opprinnelig å sykle rallarvegen samt trolltunga og kanskje preikestolen. men været som er meldt er alt annet en hyggelig turvær ☔? Så er det noen som har tips til hvor man kan reise og hva man kan gjøre. Vi kjører bil, to voksne. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Planen var opprinnelig å sykle rallarvegen samt trolltunga og kanskje preikestolen. men været som er meldt er alt annet en hyggelig turvær ☔ Så er det noen som har tips til hvor man kan reise og hva man kan gjøre. Vi kjører bil, to voksne. Danmark... Kanskje det er bedre vær der. Lenke til kommentar
HildrandeDu Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Planen var opprinnelig å sykle rallarvegen samt trolltunga og kanskje preikestolen. men været som er meldt er alt annet en hyggelig turvær ☔ Så er det noen som har tips til hvor man kan reise og hva man kan gjøre. Vi kjører bil, to voksne. Kan jo "kjøre etter yr.no". Garantert et fint turmål som har brukbart vær også denne uka. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Det er jo meldt dårlig i hele europa ser det ut til. Danmark er en mulighet, mye å se innendørs der ? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Etter rundt 40 grader og ikke en sky i en uke er bare 20 grader skikkelig deilig. Husk på at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær. 2 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Etter rundt 40 grader og ikke en sky i en uke er bare 20 grader skikkelig deilig. Husk på at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær. Det er faktisk sant. Det er ingenting som heter dårlig vær dersom man tilpasser seg været. Jeg må ærlig talt si at det er herlig å ta en tur sydover i varmen i slikt vær. Det ville jeg ha gjort, men skal man på biltur så skal man på biltur, og da blir det gjerne litt langt å kjøre nedover hele Europa for å komme til varmen. . Mens det tar 4 timer å fly ned i varmen, så tar det vel mange dager med bil... Bekjente av meg har fortalt meg at det har vært veldig varmt og fint i Danmark i det siste Endret 31. juli 2016 av Sportylady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå