Gå til innhold

Sveriges Framtid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Right back at you. Hvordan vet du at integrering vil funke? Jeg vet ikke supermasse om integrering, men jeg vet nok til å kunne si at det er ekstremt vanskelig, om ikke umulig, å integrere/ forandre et helt samfunn. Altså et stort område der de har 100% sin egen kultur (den vi vil integrere dem bort fra) og mer eller mindre sine egne lover.

 

Du bare skriver, "integrer dem" uten å komme med noe fornuftig du heller.

Endret av SlikGårNoDagan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å bidra til å integrere innvandrere i stedet for å stigmatisere de?

 

 

 

Andre innvandrergrupper klarer å integrere seg fint. Til og med grupper som er mer fremmedkulturelle enn folk ifra midtøsten, som f.eks østasiater.

 

Kinesere f.eks er underrepresenterte i kriminalitet.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva med å bidra til å integrere innvandrere i stedet for å stigmatisere de?

 

 

 

Andre innvandrergrupper klarer å integrere seg fint. Til og med grupper som er mer fremmedkulturelle enn folk ifra midtøsten, som f.eks østasiater.

 

Kinesere f.eks er underrepresenterte i kriminalitet.

 

Ah, så integrering er utelukkende gjort av innvandrere, og alt ansvaret ligger på de, mens DU ikke kan gjøre noe i det hele tatt?

Må være praktisk å ikke trenge å gjøre noe og kunne legge all skyld på andre.

Lenke til kommentar

Innvandrere får integrere seg til det landet de flytter. 

Stopper integreringen opp er ting ute av kontroll. 

 

Muslimer er værst fordi de underkaster seg en gud som vil ha all makt. 

 

 

 

Hva med å bidra til å integrere innvandrere i stedet for å stigmatisere de?

Siden når hadde innvandringsskeptikere ansvaret for integrering? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, så integrering er utelukkende gjort av innvandrere, og alt ansvaret ligger på de, mens DU ikke kan gjøre noe i det hele tatt?

 

Må være praktisk å ikke trenge å gjøre noe og kunne legge all skyld på andre.

 

 

 

Jeg sier at f.eks kinesere er svært integrerte til tross for at de er mer fremmedkulturelle - og så legger du skylden på at muslimer ikke er integrerte - på meg?

 

Det er da ikke jeg som flyttet til Norge. Om jeg flyttet til et muslimsk land ville folk der forvente at jeg integrerte meg og fulgte deres regler. Dette er noe kinesere ser ut til å forstå. Mens en del muslimer tydeligvis mener at vi alle skal bli muslimer og at det er vår jobb å betale dem jizya via NAV.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva med å bidra til å integrere innvandrere i stedet for å stigmatisere de?

 

Dere venstrekstremister vil jo ikke det. For å behandle innvandrere som resten av befolkningen er visst rasistisk i følge dere....

 

Å så tøff du er! Stråmannen din gidder jeg ikke en gang brenne ned, for den er så liten at jeg tror jeg tråkket på den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...