Gef Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nå har det seg slik at jeg har et gammelt Geforce 2 Ti kort i min maskin, har ikke hatt behov for å oppgradere helt på skjermkort fronten. For ett par uker siden tok jeg av kjøleribben på 3dkortet mitt for å ta på termisk lim, planslipte også GPU ribba. Satte alt i sammen igjen etter en stund. Hadde også fått meg en ny 2.6C som nå kjører på mitt Abit BH7. Når jeg sitter i windows eller noe liknende, skjer det plutselig at jeg får no signal på skjermen. PC'en fortsetter med sitt, men uten skjerm bilde. Har prøvd å bytta til annen skjerm når jeg fikk no signa, men fikk ikke signal på den andre heller. Så da er spørsmålet, er det skjermkortet mitt som holder på å ta kvelden? Har overklokka kortet en stund, trodde det var det som gjorde det, så klokka jeg ned, men det samme skjer igjen. Det skjer ikke så ofte, 1 gang MAX i uka. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kontakt feil i AGP-slottet ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Vet ikke, hvordan får jeg sjekket det? btw. med engang jeg trykker på restart knappen, funker alt igjen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Vet ikke, hvordan får jeg sjekket det? btw. med engang jeg trykker på restart knappen, funker alt igjen Ta ut kortet og rens kontaktene, sjekk andre kontakter også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå