Nyprofil Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Hei! Fikk et ankelbrudd i slutten av juni i år. Etter ca. 2 uker ble jeg operert. Har nå en metallplate i ankelen sammen med en syndesmoseskrue. Har ikke vært på seksukerskontroll enda, den er om 10 dager. Men har likevel gått en del på det. Hva kan konsekvensene være? Er i Hellas så har vært dum og lagt fra meg krykkene flere ganger :/// Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Du kan ha gjort operasjonen meningsløs + at ankelen kan ha blitt verre. Er folk som har ødelagt seg for livet ved å ikke høre på legenes anbefaling (krav) om å hvile og ikke belaste skaden. 2 Lenke til kommentar
Nyprofil Skrevet 31. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2016 Wow, f å dum jeg er. Hadde jeg merka noe smerter nå hvis jeg har overbelasta ankelen min? Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 I og med at dette er skrudd sammen m metall, så bør det gå greit. Du får se hva ortopeden sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå