...... Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Jakter på ny laptop, og er villig til å strekke meg til 8k. Men har sett på den her, og den virker jo egentlig veldig grei til den her prisen?Har gaming rig stasjonær, så denne vil bare brukes når dama har intensive studieperioder (som hun har hele tiden(!)), og derfor bruker kontoret en del. Vil også ta den med meg hjem til andre siden av landet, samt sitte litt på minilan hos kompiser.https://www.komplett.no/product/876904/pc-nettbrett/pc-baerbar/alle-pc-er/lenovo-ideapad-500-156-full-hdNoen som finner bedre alternativ enn dette? Har lest meg blind nå. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) PC-en vil fungere supert som studie-PC. Gaming: Du nevner lan, og den vil ikke kjøre nyere spill i full HD, selv med lave grafikkinnstillinger. Grafikkortet har bare 64 «memory bus». Battlefront 720p med low settings kjøres i overkant av 30 fps. Laptop og gaming er sjeldent en god match, men det har sjeldent vært en verre match enn i dag. Dette fordi de kraftigste grafikkortene (laptop) kom ut for to år siden. Nye grafikkort er rundt hjørnet, så prøv å overtale damen til å vente et par mnd. Men hvis damen er den som hovedsakelig skal bruke maskinen, så er det bare til å kjøre på. Endret 1. august 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå