Oddey86 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 har seg sånn at jeg har 1 stk GTX 1080 med 2 stk DP utganger, 2 stk HDMI og 1 stk DVI. Jeg har også 3 stk Asus Rog Swift PG278Q skjermer som da kun har DP inganger.. utrolig bra.. så da trenger jeg en slags overgang fra DVI til DP, noen som vet hva jeg kan bruke? prøvde å kjøpe vanlig kabel fra komplett men den funket da riktignok ikke selvfølgelig. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 ja, det finnes. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dvi%20to%20displayport%20adapter Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Det du linket var motsatt, ikke dp til dvi, men dvi til dp.. Har single link kabel av den typen, men vil ikke fungere Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det du linket var motsatt, ikke dp til dvi, men dvi til dp.. Har single link kabel av den typen, men vil ikke fungere Du spurte jo om DVI til DP? Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 1. august 2016 Forfatter Del Skrevet 1. august 2016 Det du linket var motsatt, ikke dp til dvi, men dvi til dp.. Har single link kabel av den typen, men vil ikke fungere Du spurte jo om DVI til DP? Ja, og du linket DP til DVI =) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Google søket han linker til er "dvi to displayport adapter". Altså det du spør om. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Du må ha en aktiv adapter tydeligvis, altså at signalet går inn i adapteren som DVI og ut som DP. En adapter som ikke er aktiv sender et DVI-signal og skjermen må ta seg av omgjøringen, noe som ikke alltid funker. Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Fikk svar fra digital impuls, jeg måtte skaffe en omformer fra hdmi 2.0 utgangen som også hadde USB tilkobling som strømkilde for å få over til dp. Venter i spenning på pakken nå Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 6. august 2016 Forfatter Del Skrevet 6. august 2016 Google søket han linker til er "dvi to displayport adapter". Altså det du spør om.Redigert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå