N-4K0 Skrevet 29. november 2023 Del Skrevet 29. november 2023 Det ble kjølig på en dansk idrettsplass da en isstorm plutselig dekket alt med tykk is, inkludert flere dansker. Brødskive Gokk Nugatti Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Langt borti Gokk satt Trond og smurte nugatti på brødskiva. Iskrem Energi Initiativ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Espen tok initiativ til å hjelpe til med energikrisen og spiste en boks iskrem før naboen fortalte ham hvor teit han var, det var jo feil type energi! Jukse Stokk Strømpe Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Guri jukset og puttet strømpene på en stokk. Nåværende Nullvisjon Nyttår Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Innen nyttår vil Tull & Fanteri AS bytte ut sin nåværende innstilling om maksimalt tull og fanteri med en nullvisjon, da de ikke lenger gidder å drive med tull og fanteri. Tallerken Salami Hestetenner Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Skal man sette til livs en tallerken salami på under fem minutter, må man ha hestetenner! Høyfjell Vadefugl Juli Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Aldri hørt om vadefugl, men høyfjell og juli vet jeg hva er. 😒😏 Kloakksystem Herlig Oversvømmelse Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Det ble oversvømmelse i kloakksystemet i borettslaget og alle beboerne tenkte "herlig, akkurat det jeg trengte nå..." Urtete Soppstuing Kardemomme Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Tante Kari elsket å spise soppstuing med kardemomme-urtete til 🍄🥣🍵 Kjøkken Eplekake Gård Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Kjøkkenet på Lissle's gård lager farlige gode eplekaker. Mammografi Skrutrekker Hjemsøkt Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Mammografi med skrutrekker er en vri jeg ikke ville prøvd meg på, en eller annen kan komme til å bli hjemsøkt av veldig sinte krefter. Spaghetti Strikkhopp Svineri Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Det ble bare svineri når Vibeke håppet strikkhopp med en fat med spagetti på. Klår Hår Spår Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Når fremmede hender klår på private steder med hår, en knyttneve midt i trynet jeg spår. Tortellini Grus Spade 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Aldri hørt om tortellini, men spade og grus vet jeg hva er. Smegma Prank Oppkast Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Freddy André var ekspert på pranks som involverte smegma, dette medførte ofte opplast blant dem som opplevde dette. Kjøleskap Eldgammel Istid Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Et eldgammel kjøleskap er som istiden når man åpner den opp. Syreskade Forvekslet Stetoskop Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Å forveksle stetoskop og horoskop kan fort påføre en leges renommé varige syreskader. Mangelfull Ettervirkning Rekkehus Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Mangelfull inspeksjon av et rekkehus i Asker førte til uante ettervirkninger. negleklipper kokefast kryssord Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 For å løse kryssordet måtte Pål overbevise seg selv om at negleklipper er synonymt med kokefast. Rekker eggene dødelig Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Rekker du ikke å spise eggene før de blir for gamle, kan utfallet være dødelig! Kjedelig Kjøkken Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå