TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 I Tønsbergs gater deler de ut både sprit og ostepop på Halloween til barn som går knask eller knep. Din Min Oss Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Min og din er nesten like, men oss er ulikt. Pannekake Rulle Hoppe Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg hoppet av glede og bestemte meg for å rulle i gresset når N-4K0 tilbød seg å lage pannekaker til meg. Nam Kalorier Smaksløk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Smaksløken til Vira var så unaturlig bra, at hun smaker smaken av selveste kaloriene også, nam tenkte hun. Araknofobi Hulrom Rompehull Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mai 2022 Del Skrevet 11. mai 2022 Marius var uheldig, han hadde både araknofobi, fobi mot hulrom og fobi mot ordet "rumpehull". Klokke Langtvekkistan Sopelime Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Etter å ha drømt seg til Langtvekkistan, og overhørt sin klokke, fløy Harry Potter i racerfart på sopelimen på veil til Galtvort Undulat. Salat. Fossefall. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai 2022 Del Skrevet 12. mai 2022 Undulaten gråt som et fossefall av lykke når den ble servert salat. Tidstyv Bleieskift Brostein Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Mobilen er en tidstyv, som stjeler tid fra bleieskift og legging av brostein. App Stream Lampe Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 App og stream er noe dagens unge driver med, de eldre bryr seg nok mer om lampe. Appelsinjuice Kål Bruksforbud Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Det ble etablert bruksforbud mot samtlige varer utenom appelsinjuice og kål. Strand Tann Sand Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Lille Lotta mistet sin visdoms tann på stranda, sand så langt øyet kan se.... Lotta Brukte Fant'n Endret 21. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Lotta så etter kosten, men fant'n ikke, så hun brukte støvsugeren istedet. Banan Hode Paraply Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Banan hode, du bruker ikke paraply når det ikke regner. Sexbamse Kåt Glo Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 TheDarkSycamore ble dritkåt av å glo på naboen som hadde seg med sexbamsen sin. Koteletter Svidd Rampestreker Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg liker både rampestreker og litt ekstra svidd koteletter. Cymbaler Høyesterett Karrikrydder. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Scarvo måtte møte i høyesterett etter naboklager over høylytt karrikryddersniffing og cymbalslag midt på natten i flere måneder. Frisør Slagord Banan Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Nako dro til frisøren for å klippe håret til bananen sin, den hendelsen ble til et slagord utifra hårsailistene. Slagordet: Spoiler Ikke klipp alt, kipp bananen. Uhell Menneskekjøtt Gærne Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2022 Flere mente at lærerne på Oslo barneskole var gærne, men de påstod at det var ved et uhell at det ble servert menneskekjøtt i fredagslunsjen "Chili con Bjarne". Concorde Penisring Infiltratører Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. juni 2022 Del Skrevet 10. juni 2022 Fremmede infiltratører på Concordes siste reise skremte pilotene ved å tvinge på dem penisringer. Vitamin Lakris Snurrepiperier Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Kanskje jeg lærer betydningen av ordet "snurrepiperier" hvis jeg inntar nok medisiner og lakris. Måke Mat Krig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå