N-4K0 Skrevet 12. mars 2022 Del Skrevet 12. mars 2022 En ape med tamburin i et bur eier ikke selvdisiplin. Melk Skokrem Ketchup Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2022 Del Skrevet 12. mars 2022 Den nye McDonalds-ansatte la ketchup i kaffekoppen, smørte skokrem på burgeren og puttet melk i pomfritt-eska. Besøk Kristiansand Tuk-tuk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2022 Del Skrevet 12. mars 2022 Inger Lise besøkte Kristiansand i en tuk-tuk bil. Ostesaus Barberskum Barbie Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Geir presenterte sin nye oppfinnelse - en Barbiedukke som luktet barberskum og smakte ostesaus. Peis Vaffel Barberblad Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg kastet favorittleken til ungen i peisen etter at han la et barberblad i vaffelen min. Fødestue Animert Asbest Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Asbest vet jeg ikke hva er, men fødestue og animert vet jeg hva er. Lokomotiv Solbrent Hjemsøkt Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 En solbrent gubbe befant seg plutselig i et hjemsøkt lokomotiv langt borti gokk. Skinne Blåveis Klo Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 En skinne og en klo ga meg en blåveis på do. Kloakk Destruktiv. Rikmannssønn. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 En rikmannssønn på Bygdøy gikk amok og ble destruktiv da kloakken gikk tett og ingen kunne komme og fikse det på sekundet. Lommekniv Syltetøy Spikerpistol Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) Vegard gikk amok med lommekniv og en spikerpistiol når han ble servert to brødskiver med leverpostei og syltetøy. Tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-Oldemor Tidsportal Schizofren Endret 21. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Oddvar ble schizofren da han feiljusterte sin egenbygde tidsportal og løp rett på sin tipp-tipp-tipp-tipp-tipp-oldemor Gunda. Smør Svinesti Opprullet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Langs en svinesti ble det opprullet en ulovlig smørproduksjon. Stillhet Trompetsolo Loftstrapp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Stillheten var øredøvende etter Eilifs trompetsolo i loftstrappa. Narr Hoffnarr Aprilsnarr Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Hoffnarr tokk en aprilsnarr, det var litt av et narr. Elektrosjokk Løken Skjeden Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Britt ble foreskrevet elektrosjokkbehandling etter å ha puttet løken opp i skjeden. Høvel Skadeskjema Pålegg Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Scarvo måtte fylle ut skadeskjema på jobb etter at en høvel lagde hull i ostepålegget til lunsjen. Klump Port Skap Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Det ble enorm svær klump på kunstplenen etter skapen traff porten. Slurva Vått Oversvømmelse Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2022 Del Skrevet 28. mars 2022 Rørleggeren slurvet, og gjorde gulvet vått ved å lage oversvømmelse. Frykt Tepperens Speedometer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars 2022 Del Skrevet 28. mars 2022 Scarvo skrev (5 timer siden): Rørleggeren slurvet, og gjorde gulvet vått ved å lage oversvømmelse. Frykt Tepperens Speedometer Nå var ikke akkurat det ordet jeg tenkte på da. 😒 Det å spille på slurva, med munnen. Jeg tenkte på. Men uansett, la gå. 😊 Tilbake til leken: TheDarkSycamore kjørte så ført at speedometeret sang på siste verset, for å nå tepperenset til Scarvo, frykten er nå at han ble sett av purken. Rektum Syrebehandlet Forstoppelse Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Han over ba meg syrebehandle hans rektum grunnet en kraftig forstoppelse. Kjemikalier Angst Allemannseie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå