Scarvo Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Scarvo skapte et ubehagelig øyeblikk når han spikket en kniv som lignet mer på et sexleketøy. Stank Frank Bank Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Frank fikk bank på grunn av en ukjent stank folk trodde kom fra Frank. Svineknoke Kål Småstein Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Retten får i kål med svineknoke hadde småstein i istedenfor pepper. Portal Andromeda Enveisbillett Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 TheDarkSycamore klarte på mystisk vis å skape en portal som fungerte som enveisbillett til nabogalaksen Andromeda. Stjerne Rør Potet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Vibeke fikk en stål rør i knollen, og så stjerner, og ble dum som en potet. Dragsug Dørhengsel Hjemmekontor Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Et dragsug opplevde jeg ikke når jeg hektet meg fast i et dørhengsel på hjemmekontoret. Tann Rot Hipster Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 En hipster som måtte få utført rotfylling av en tann ble helt susete av bedøvelsen. Klo Bjelke Skatt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Scarvo hadde en dårlig dag når han ble klort av en klo, dunket hodet i en bjelke, og måtte betale ekstra i skatt. Uheldig Knas Duk Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Du vet du er uheldig når du klarer å få en duk til å gå i tusen knas. Løk Griseri Skrudd Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Er du helt skrudd eller,...MAN VASKER IKKE OPP GRISERI MED LØK!!! Elektron Pass Håndverk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg måtte melde pass når naturfaglæreren ba meg demonstrere ved hjelp av godt håndverk hva et elektron er. Sprut Blomsteroppsats Treningssenter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Blomsteroppstas vet jeg ikke hva er, men sprut og treningssenter vet jeg hva er. Stillesittende Andpusten Svett Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 Anton var normalt stillesittende og ble derfor andpusten og svett hver gang han gikk i trapper. Gammel Pizza Papir Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Jeg måtte tørke en gammel mann rundt munnen etter at han lagde mye søl med pizza til middag. Deodorant Selvbetjening Panikk Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Du glemte "papir", @Scarvo, men null stress. Jeg måtte kjøpe ny deodorant og fikk panikk i selvbetjeninga da jeg scannet den to ganger. Scarvo TheDarkSycamore - SCM N-4K0 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Nako inviterte både Scar og TheD på en lavo tur nå til helga. Fridykking Elektrisk Q-Tips Endret 3. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg holdt på med fridykking da en elektrisk ål fortalte meg at q-tips er bare q-tip i flertall. Hjerne, gjerne, hjerte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. februar 2022 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg vil gjerne beholde både hjerne og hjerte. Papirfly Kritt Gummi Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Vikarlæreren ble bombardert med både papirfly, kritt og gummi. Skokrem Hopp Lemur Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Lemuren Shaa smørte skoene sine med skokrem nedover en hoppbakke. Kakefyll Stuffing (Innmaten til en pute) Sikringsskap Endret 5. februar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå