N-4K0 Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Scarvo drev med maling og likte best å lage akvareller, men han ble lei seg en dag han hadde malt ferdig et bilde og først da oppdaget en sprekk i lerretet. Horn Søndag Spiker Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 På søndag skulle jeg sette en spiker i veggen, men i mangel på hammer måtte jeg bruke min far sitt kjære horn som hammer. Hammerfest Hammer Hamas Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Krister var i Hammerfest og spiste en sopp som viste seg å være fleinsopp og han ble så skrudd i huet at han trodde han var med i Hamas og gikk amok med en hammer på polet. Krykke Steinbit Halleluja Endret 12. januar 2022 av N-4K0 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg kastet min krykke, ropte halleluja og følte meg helbredet etter å ha spist N-4K0 sin nydelige steinbit til middag. Kaos Gjenforening Rusmidler Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Gjenforening og rusmidler er en kombinasjon som bare kan føre til kaos. Gammel-Erik Tuba Ufred Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Lasse skulket gjenforeningen og tokk alle rusmidler som finnes i hele verden, det ble litt av en kaos. Lommekniv Vattpinner Snørklyse Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 I mangel på vattpinner brukte Frode en lommekniv for å hente ut en snørrklyse fra nesa. Ribbeinsbrudd Latterkrampe Bråk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Kevin datt på er rar måte foran mengde hvis av skolebarn, de fikk skikkelig latterkrampe, og fikk direkte bråk når de fikk vite at han fikk ribbeinsbrudd. Lemus Mus Ombytting Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Det ble en ombytting av mus og lemus i laboratoriet, noe som førte til voldsom forvirring. Krage Stål Pakning Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Bob fikk en pakning med stål over seg, og måtte derfor gå med krage i en måned. Hundebur Tomatsaus Restavfall Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Svein var fyllesyk og kasta noe gammel tomatsaus i et hundebur istedet for restavfallet. Hobby Snekre Gardinstang Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) David sin hobby er å snekre en gardinstang. Avhengig Drømmefanger Avføringsmiddel Endret 17. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 En drømmefanger gjorde meg avhengig av å innta avføringsmiddel. Badeball Kjærlighet Tomat Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Scarvo oppdaget det rareste han til nå hadde sett - kjærlighet som oppsto mellom en badeball og en tomat. Herre Hammer Hodepine Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Herren fikk hodepine etter en hammer traff hodet hans. Fru. Herr. Miss. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Herr og fru Aaslien traff miss Høier i Vigelandsparken og herr Aaslien ble så betatt at han falt i staver. Granskauen Pokkerivold Skolissene Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Scarvo måtte knytte skolissene langt pokkerivold ute i granskogen. Fis Pepsi Reke Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Mathis fikk en kraftig fis etter å ha spist reker og drukket pepsi. Vannmelon Ratata Skylte Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Etter å først ha blitt ferdig med å skylle tallerkener ville jeg etterpå forsøke å skyte en vannmelon opp i ratata. Safarikjeks Spytt Notebok Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Lille Kåre hadde en ekkel holdning det var å spytte spytt på alle kjeks som ham fant, og skrev ned i noteboka si; i dag spyttet jeg på alle safarikjeksene. Spikke Sexleketøy Ubehagelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå