N-4K0 Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Et basseng fylt med øl var festens høydepunkt og flere druknet nesten i iveren etter å få i seg sin andel og utrykningsfolk måtte på banen for pumping. Hammer Makrell Plastboks Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Scarvo inviterte gjengen på lekeplassen ned til Sørlandet, for å spise makrell ut av en plastboks ved hjelp av en hammer istedenfor gaffel. Festmåltid Krakilsk Proteiner Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Leif ble krakilsk da festmåltidet ble forsinket fordi han ikke kunne vente på å få i seg proteiner. Gaffel Hodepine Salat Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Ingerbritt fikk skylt en gaffel inni knollen, det var litt av en hodepine for henne, etter det ble hun en salat av en person. Jomfru Førstegangstjeneste Grønn (å hvære helt grønn) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Jeg er ikke verken jomfru eller grønn, men førstegangstjenesten på NRK har jeg ikke sett en eneste episode av enda. IKEA Kjøttboller App Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Lise ble irritert over å måtte bruke en egen app for å kjøpe kjøttboller på Ikea. Sandwich Brødhue Rushtrafikk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg delte ut en sandwich til et brødhode av en sjåfør mens han satt fast i rushtrafikken. Piggdekkavgift Laksefiske Krampe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Lars hadde akkurat vært på laksefiske, når ha kom tiil bilen så han at har fått bot, en piggdekkavgift, han hadde ikke rå å betale den, så kom sjokk krampen hans. Juledag Første Sjuende Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Første juledag var maks avslapping for de fleste, men Gudrun stresset med jula helt til sjuende januar. Øysamfunn Pante Egersund Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 En bitteliten øysamfunn ville pante flasker på Egersund. Blodmåne Forvandling Vargeit (Samme som varulv, bare det er en geit i steden for.) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Hans led av lycantropi og gjennomgikk en forvandling til varulv ved hver fullmåne, men noe merkelig skjedde når det ble blodmåne, da ble han til en vargeit istedet. Ostepølse Bakketopp Kvister Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 På bakketoppen hadde en liten gjeng på 3 en båltur, og lagde seg pølsebinner av kvister, det var ostepølse som var på menyen. Omnifobi Q-tips Øldunk Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 En øldunk fylt med Q-tips var ikke et effektivt hjelpemiddel for å bli kvitt omnifobi. Smil Drap Hønsehus Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Politiet kom til åstedet der ved hønsehuset fant sted, ved det stor hønse drapet fant de en gal smilende mann. Belønning Pyroman Muffins Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Eirik ble pyroman i forbannelse over at belønningen for å returnere stjålet bakerutstyr hos det lokale bakeriet bare var gratis muffins. Saus Flekkfjerner Grillribbe Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg fikk en flekkfjerner i gave av N-4K0 da han har lagt merke til at jeg alltid griser meg ut med saus under preparasjon av grillribbe. Toalettbørste Salatbar Spy Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 SprengeMobil måtte spy da han oppdaget en toalettbørste i salatbaren. Kaffebønner Åker Nisselue Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Ved hjelp av en nisselue forsøkte jeg å kamuflere meg i åkeren under den årlige plantingen av kaffebønner. Tendens Wienervals Kose Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Jens hadde en tendens til å ville kose med partneren hver gang han deltok i wienervals. Baguett Stappe Tørkle Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Ingeborg stappet et tørkle inni baguetten til Ole, for å pranke ham. Mine Kraft Spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå