Scarvo Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Granbar, papp og ostekniv er også gjenstander jeg vil unngå å få opp i anus. Kringle Kriminalitet Forebygge Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Politiets nye metode for å forebygge økt kriminalitet var å dele ut gratis kringle på gata. Engangsgrill Fele Halloween Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg ville arrangere grillfest på Halloween, og valgte å dra frem engangsgrillen og en fele for å skape ytterligere god stemning. Kom Komma Kor Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Et kor kom i skade for å bruke altfor mange komma i invitasjonene til sin nyeste opptreden. Pakke Brus Høyttaler Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Kor kom kamma fra? Mathias tok med seg en pakke brus og en høytaler til festen. Skur Ølfest Driting Endret 4. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Guttegjengen hadde ølfest inni et skur og det endte med både spying og driting. Julebrus Batteri Treskaft Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Et treskaft med batteri ble benyttet for å øke inntaket av julebrus ned i gapet til Frans. Samba Tær Frustrert Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Den frustrerte nordmannen forsøkte fortvilet å lære seg å danse samba, men ble fortalt at han hadde for mange tær. Metermål Litermål Sykkelpumpe Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Isak hadde akkurat lært seg litt norsk, han forveksler alltids sykkelpumpe med metermål, og metermål med litermål. Løspupper Trang Smøremidel Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Den kreative fikk en trang til å lage skikkelige putetrekk og stappe inn løspupper som fyll og bruke det som smøremiddel for å få solgt noen av sine uselgelige malerier. Tramp Hopp Skreddersaks Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Geir tok et fatalt hopp på en skreddersaks og trampet på seg et dypt kutt. Skjorte Hammer Dott Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. desember 2021 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg fikk en dott av min skjorte ved hjelp av en hammer. Dam Mye Tett Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 I en tett befolket svensk by hvor det er mye folk med munnbind, går det ei kjempevakker dam uten. Sukker Jekk Motorolje Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg sukker høyt og lenge når min nye jekk ikke fungerer uten tilgjengelig motorolje. Luftkvalitet PCR-test. Brønn Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 En tørrlagt brønn med dårlig luftkvalitet måtte gjennomgå en grundig rens etter urovekkende funn i en PCR-test. Sigar President Radio Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Presidenten Vigar tokk seg en sigar under radio møtet. Blåveis (å få et slag i øyet.) Blåveis (fuglen) Blåveis (planten) Endret 9. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Det ble påstått at planten blåveis også var en fugl som het det samme, men ornitologen ble så oppgitt at han delte ut en fysisk blåveis midt i synet på den påståelige. Ostekake Sokkestrikking Satelitter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 (endret) Absolutt alle satellitter overvåker de som driver med sokkestrikking, men dem som holder lengst ut på open gate via live-showet KVK (Klart Vi Kan) får ostekake som gratulasjonsgave. KVK (en fiktiv tv-kanal (hva det står for, se teksten ovenfor.)) Direkte Orgy Endret 10. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg kan oppleves som direkte når jeg ikke ønsker å delta i en direktesendt orgie på KVK. Sjakkbrett Ozonlaget Kratt Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Grunnet et veldig tynt ozonlag (som bidrar til svimmelhet og sjakkbrettets fremtoning så heller maltraktert ut), havnet dette i naboens kratt, så dett var dett. Korsang Bass Liljekonvall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå