Pliscin Skrevet 13. november 2021 Forfatter Del Skrevet 13. november 2021 Birger fikk seg en karamell da han falt ned fra klatrestativet, som følge av at han midt i klatreseansen ble sulten og sjekket klokken for å se om det nærmet seg middagstid. Surdeig Frankeringsmaskin Spennbetong Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Du kan ikke bruke surdeig på en frankeringsmaskin, men spennbetong kan fungere. Undertegnende Ferierer Tyskland Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Den undertegnende Inger Lise skal ferierer i Tyskland. Dobesøk Folkemengde Avføringsmiddel Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Jarle måtte på et lengre dobesøk etter å ha helt avføringsmiddel i kaffen sin på kafé pga. nervøsitet over den store folkemengden han var i nærheten av. Blomsterkasse Kuler Potetmos Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Jeg kastet små kuler av potetmos i N-4K0 sin blomsterkasse. Idyll Eksamen Jalapeno Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. november 2021 Del Skrevet 27. november 2021 Signe opplevde langt fra noen idyll da hun tok feil av paprika og jalapeno til eksamenssnacksen. Bildør Kamikaze Kjøkkenmaskin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Jeg var ivrig på å få brukt min nye kjøkkenmaskin, men jeg skrek som et kamikaze-angrep da jeg satte hånda fast i en bildør. Macintosh Scooter Fjellovergang Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Gunnar prøvde å lage en scooter drevet av en Macintosh, men den døde på en fjellovergang. Dovrefjell Paraply Faktura Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Inger Briksen glemte bilen og paraplyen sin på Dovrefjell, og fikk purre-faktura etter noen par uker etter hennes ville parkering. Tube Fabrikk Uhell Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Ingar havnet ved et uhell inni en overdimensjonert tube på tubefabrikken. Løk Forbannet Verneombud Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) Heksen Nickine lager en forbannet hvitløk eleksir, den ble så kraftig at verneombudet måtte sikre landets befolkning. Ljå Baby Truserøsk Endret 29. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 En baby fikk tak i en ljå og laget skikkelig mentalt truserøsk. Rosebusk Stikk Grøt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Hvis du serverer meg grøt skal jeg lage mange stikk i din verdifulle rosebusk. Teskje Sko Lugget Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Det lugget i skoen min av en merkelig grunn, men jeg fant en teskje nedi der og skjønner fortsatt ingenting. Brødhue Camping Lader Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) Brødhue av en fjomp, camping er ikke en ladder!!! Forkortingordbok Skravlehøne Allpråkligordbok (et ordbok som inneholder alle språk som finnes i verden.) Endret 30. november 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Uheldig sammenblanding av forkortingordbok og allspråkligordbok medfører ofte alvorlige tilfeller av skravlehøne. Omelett Kjøkken Rivjern Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Jeg lagde en omelett på mitt kjøkken når jeg egentlig bare skulle finne et rivjern. Morsom Jeg Er Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 "Morsom jeg er", som Yoda ville sagt det. Rakett Utforske Spaghetti Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Utforske en spaghetti rakett. Ratata Juletre Ubehagelig Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2021 Del Skrevet 2. desember 2021 Å få et juletre opp i rattata er sannsynligvis meget ubehagelig. Ostekniv Papp Granbar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå