TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Keiserinnen får kos etter at hun har sparklet stueveggen. Walkie-talkie Vaskebjørn Limt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Jeg rapporterte over min personlige Walkie-talkie at jeg hadde funnet en vaskebjørn limt fast til veggen. Dreiebenk Lapp Bra Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Lars Håkon skjønte ikke hvordan en dreiebenk fungerte, så han la en lær lapp på den; - bra. tenkte ham. Fundament Stuck Kjønnsorganet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. september 2021 Del Skrevet 18. september 2021 Et fremmed fundament var stuck i kjønnsorganet når jeg våknet. Irriterende Sti Menneskerettigheter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 En irriterende sti som går helt inn til husveggen, det bryter med menneskerettigheter. Sukkerspinn Vulkanutbrudd Enorm Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 En enorm jubel kunne høres fra landsbyen når det man trodde var lava som kom flyvende fra vulkanutbruddet viste seg å være sukkerspinn. Tekopp Vindkast Tyttebær Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Vindkasten tokk med seg tekoppen med tyttebær i. Fluesopp Avføring Middel Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2021 Del Skrevet 23. september 2021 Et effektivt middel for å forhindre ubehagelig avføring kan være å innta fluesopp to ganger per dag. Vaksineskeptiker Pappeske Surfebrett Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Det måtte til en pappeske og en surfebrett for å vaksinere en vaksineskeptiker. Fustasjeopphengsforkobling Oppvaskmaskin Kvintillionnær Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg ble kvintillionær etter å ha funnet opp en hybrid-versjon av en oppvaskmaskin med fustasjeopphengsforkobling. Støt Stamina Pote Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Inger Lise brukte altfor mye stamina i tv-spillet sitt, bare på å støte en pote. Pitbull Terje Våt Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Terje falt i elva og så ut som en våt pitbull da han kom seg på land. Vann Sand Supermann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 (endret) Supermann samlet på både vann og sand. Lebestift Blodrødt Brudekjole Endret 1. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Det som en gang var en fin brudekjole var nå blitt blodrød etter at en unge hadde funnet morens leppestift. Spytt Haribo Dop Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Katten til Ove druknet i spytt etter å ha fått i seg litt dop han hadde liggende mens han selv var opptatt med en pose Haribo-godteri. Stamp Svamp Mose Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg fuktet en svamp i en stamp for å forsøke å fjerne mose fra buksa. Damp Vamp Heimevernsøvelse. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 På en heimevernsøvelse hørte vi på Vamp mens vi holdt oss varme med litt damp. Overfladisk, underdanig, overdådig. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Kalle følte seg så underdanig i vennegjengen at han overkompenserte med en så overdådig livsstil at alle bare syntes han var en overfladisk fjott. Øks Kleshenger Papir Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 (endret) Inger lise dro for å kjøpe seg en øks, papir og en kleshenger. Alien Råttent Traktoregg Endret 18. oktober 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Jeg så filmen Alien på et nettbrett mens jeg satt på et traktoregg og spiste råtten fisk. Kultursjokk Boligreguleringsloven Veikro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå