TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Enkelte hytter har drikkeglass. Podcast Ruge Fall Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Jeg endte opp med et solid fall da jeg prøvde å ruge mobilen for å forberede den til en senere podcast. Anmeldelse Strek Helsefarlig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Per prøvde noe nytt som er super sterkt og super søtt på samme tid, og hans anmeldelse av den er direkte helsefarlig. ??? (Hvem som helst her inne på lekeplassen.) TheDarkSycamore (Kan ikke være dobbelt opp av samme person.) Arrangerer Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 TheDarkSycamore arrangerer bursdagsfest for Kris85. Stortingsvalg Senterpartiet Elgkalv Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Under forrige stortingsvalg serverte valgvaken til Senterpartiet elgkalv som hovedrett. Kris85 Milhouse85 Nick Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Kris85 byttet nicket sitt til Milhouse85. Gud Sex Skruppelløs Endret 6. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Gud var fullstendig skruppelløs når han hadde sex med en hagestol. Depresjon Blakk Relevant Endret 7. september 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
Fried FrenZ Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg har depresjon, er blakk, og er ikke relevant Iskrembil Varmt Fattig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Vikki er så intens varm at hun gikk til iskrembilen for å kjøpe seg saftis, men da oppdaget hun at hun var drit fattig. Tidsreise Sexfest Paradoks Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Tidsreise, sexfest og paradokser er alle temaer som interesser han over. Blekkpatron Samba Vase Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Erik danset samba av glede da han oppdaget flere ubrukte blekkpatroner skjult i en vase han knuste ved et uhell. Batteri Karamell Gjøkur Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Jeg mistet et batteri oppi noe karamell som jeg fant i et gjøkur. Flaske Handleliste Røykvarsler Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Jens hadde skrevet flaske på handlelista si da den tokk fyr, og aktiverte røykvarsleren. Bobbul Hodepine Mat Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Halldor forsto ikke noe av ordet "bobbul", så dermed fikk han hodepine som han bekjempet senere med mat. Klesklype Hopp Tangotruse Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Vegard måtte alltids bruke klesklipe for at tengotrusa ikke skal skli ned når han hopper. Oldemor Sjokkert Naken Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg ble sjokkert når oldemor kom naken inn på soverommet. Vestlandsdialekt Smutthull Stol Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. september 2021 Del Skrevet 12. september 2021 Inger Lise dro på en smutthull, der ble hun motatt som vestlandsdialekt kvinnen og ble direkte servert et bor til henne med uten stoler gratis. Fylla Basseng Diare Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Fylla har skylda sa jeg etter at naboen konfronterte meg for å etterlatt diare i hans nye basseng. Rist Pikkolo Buljong Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Pikkoloen Inger Lise liker å spise ristet buljong-terning. Kjole Keiseren Klær Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Keiseren likte ikke å finne en rosa kjole blant sine nye klær. Keiserinne Kos Sparkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå