Gå til innhold

Lage setning av 3 ord gitt


Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke hva gangbang er for noe, kan jo for såvidt google gangbang, men jeg gjør det spiser jeg langgang på tvers, nå blir langhang elskere sinte på meg pga jeg spiser den feil, så fikk jeg minner om en gangbro, en gangbro fra min barndomsminner.

 

Gjorde...

...det...

...feil.

  Vis skjult innhold

Det går ikke ann å skrive kun en setning, med å fordoble de ordene @Pliscin kom med.

 

Det er bra det. Jeg er både impregnert, imponert, importert og impotent.

OT:  Latias skulle lære seg å gå ned på sin shemale nabo, med sin kamasutra slått opp på side 69 fikk han info om hvordan man både spiller til en medspiller, tar en for laget og unngår offside, men likevel han gjorde....det.....feil.

Leksehjelp
Superkåt
Aliminiumslegering

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pliscin skrev (17 timer siden):

Landgang
Gangbro
Gangbang

(Ekstra utfordring/Bonus hvis du nevner ordene 2 ganger, uavhengig av hverandre)

(Må bare ta denne også)
Landgang kan bety så mye, blant annet er det en trapp på et skip eller en lang sandwich - det brydde allikevel ikke rapperen Gangbang seg om - der han satt på en gangbro og rappet "gangbang spiser landgang på ei gangbru, gangbang spiser landgang på ei gangbru."

3x 🤪

Pliscin skrev (16 timer siden):

Leksehjelp
Superkåt
Aliminiumslegering

Under Røde Kors sin leksehjelp på Stavanger bibliotek tirsdager kl 15 ble jeg superkåt på hu unge frivillige med blonde krøller, at for å skifte fokus satt jeg å funderte på hva slags aluminiumslegering bordbeina var laget av. 

Pliscin: Du skrev feil. heter aluminium. 

Doring
Fisering
Fisefin

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forfatteren Liam søkte om yrkesskadeerstatning hos Gjensidige, etter at hans tidligere arbeidsmiljø hos Cappelen Damm var så forsuret av erotikk at han nå i pensjonsalder ikke klarer å skrive en seriøs kriminalroman uten at en penis plutselig dukker opp.

Askefast
Koronakropp
Forholdisme

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både Hallvar Flatland, flatlus og flatulens trives best rundt de mørke og mer private områdene av din kropp. 

Hingst
Hoppe
Vallak

Edit: flatulens er kanskje et verb, så da ble grammatikken i setningen min feil - fy meg
Riktig: Hallvar Flatland sin flatulens forgår omtrent på samme plass som flatlusen koser seg.

Endret av Kris85
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (3 timer siden):

Har null snøring på hva statistikk er for noe, har aldri hørt om Google, men dobesøk og overvåking vet jeg hva er. ☺

 

Krykke
Kravle
Blind

Jeg har sagt det før, og sier gjerne igjen. Google hjelper ikke alltids. For eksempel, hvis jeg lurer på et ord og Google det opp, så viser det seg at forklaringen til det ordet er ikke mye til hjelp, pga jeg har lese og skrivevansker, selv om jeg leser 4-5 ganger. Enkelte tilfeller beskriver de det på en rar måte sånn jeg ikke skjønner meg noe på. Og hver så snill å ikke gjør narr. 😢😢 Når Google ikke er til hjelp, det er da jeg spør som oftest.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden):

Jeg har sagt det før, og sier gjerne igjen. Google hjelper ikke alltids. For eksempel, hvis jeg lurer på et ord og Google det opp, så viser det seg at forklaringen til det ordet er ikke mye til hjelp, pga jeg har lese og skrivevansker, selv om jeg leser 4-5 ganger. Enkelte tilfeller beskriver de det på en rar måte sånn jeg ikke skjønner meg noe på. Og hver så snill å ikke gjør narr. 😢😢 Når Google ikke er til hjelp, det er da jeg spør som oftest.

Lite råd:
Du må ha litt selvironi. Det er bare gøy å tulle med hverandre. Ikke ta alt så bokstavelig og seriøst hele tiden. 😊

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (2 minutter siden):

Lite råd:
Du må ha litt selvironi. Det er bare gøy å tulle med hverandre. Ikke ta alt så bokstavelig og seriøst hele tiden. 😊

Aldri vært glad i ironi. Pga det kan såre, avhengig av hvor mye mot partneren tåler så klart. Og forresten, jeg er ikke lenger lang frustrert/sint lenger. Det varer som regel i 3 til 5 minutter til jeg er blid og glad igjen. 😃

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (27 minutter siden):

Da travkusken Petter skulle velge ny spranghest, visste han ikke om han skulle velge hingst eller vallak, men etter et kjerringråd fra hans mor, falt valget på ei halvfeit hoppe på løpetid.

Gjenferd
Gjenforening
Fagforening

Fagforeningen for gjenferder hadde gjenforening hvert femte år i kjelleren på Akershus festning.

Fotosyntese 
Ekstremisme
Rasjonering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...