Milhouse85 Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 SCM lagde et fat av ducktape mens han serverte rå kakedeig på et seminar som tok for seg ymse sexleketøy. Sausenebb, vinkelsliper, kulelager Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg vet ikke hva en sausenebb er for noe, foresten jeg har en vinkelsliper i min kulelager. Zoologisk Hagen Karl Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Karl, som utdannet seg til å bli zoologisk ekspert, hadde hjemmeundervisning i hagen. Pirat Snøvær Jekkestropp Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Det var en gang en pirat som hadde utviklet en helt ny teknikk med hjelp av en jekkestropp for å beskytte seg selv mot snøvær og annet faenskap Martyr, helgen, engel Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Yngve valgte å bli martyr ved å dø for sin tro på det flyvende spaghettimonsteret, og fikk dermed helgenstatus i det trossamfunnet, samt en skulptur av seg selv som en engel ved menighetshuset. Ragger, Volvo, Hvitvin Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Hvitvin har jeg ikke hørt om, men Volvo og ragger vet jeg hva er. (Hermer etter SCM 🤪) Estimerer, differerer, kalkulerer 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Når Pompel og Pilt ikke reparerer, subtraherer eller distraherer, kan du være ganske sikker på at de estimerer, differerer eller kalkulerer. Bedre To Reparatør 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 To reparatører gjør det ofte bedre enn en reparatør, slik som Pompel og Pilt. Venstreradikal, høyreekstrem, liberalist Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Scarvo klarer ikke å velge mellom å være venstreradikal, høyreekstrem eller liberalist. Finland Gjemsel Spaghetti Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Hørt om han fra Finland som var så tynn at han kunne gjemme seg bak en spagetti når han lekte gjemsel? Fisefin, rappkjefta, gjerrigknark 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg har aldri blitt beskrevet som verken fisefin, rappkjefta eller en gjerrigknark. Motorvei Heroin Mas Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) Det var mye heroin mas på motorveien for politiet i dag. Uhyggelig Behandling Tiptiptiptiptiptiptioldefar Endret 8. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2021 Tiptiptiptiptiptiptioldefar fikk en uhyggelig behandling. (Tar en SCM😉) Grekerland Kinamann Sabeltann 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Kaptein Sabeltann ble sensurert i Grekerland etter en politisk ukorrekt fremstilling av en kinamann. #BLM #METOO Blålys Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2021 UP i Trøgstad fikk melding om at det hadde blitt opptøyer under et fakkeltog for #BLM, hvor de hadde kommet på kolisjonskurs med fakkeltoget for #METOO, og kjørte utrykning med blålys i full fart dit. Rakettforskning Silikonpattær Kalkbrudd Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Det driver med mye rart på Andøya, slik som rakettforskning og reparasjon av kalkbrudd som ei dame med Nord-Norges flotteste silikonpattær fikser kjappere enn du klarer å si kake. Lysepæresokkeloppheng Molo Sjøsprøyt Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Forsøket på å ordne lysepæresokkeloppheng ved moloen gikk på havet etter en kraftig sjøsprøyt. Kris85 Pliscin Salsa Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Kris85 som for øvrig er utdannet kokk lagde en deilig salsa sammen med Pliscin, men dessverre trodde Pliscin at Kris85 inviterte til salsa-dans - så det endte opp med at begge danset salsa samtidig som de lagde salsa sammen. Kråkespytt Kabeltv Kråkeboller Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2021 Mellom Andøya og Grytøya skal det endelig legges opp til kabeltv, og kabelen skal legges under vannet, utfordringen er å rydde sjøbunn for kråkeboller, som tærer på kabelen, samt at anleggsarbeiderne på land blir bombadert av kråkespytt. Landgang Gangbro Gangbang (Ekstra utfordring/Bonus hvis du nevner ordene 2 ganger, uavhengig av hverandre) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg vet ikke hva gangbang er for noe, kan jo for såvidt google gangbang, men jeg gjør det spiser jeg langgang på tvers, nå blir langhang elskere sinte på meg pga jeg spiser den feil, så fikk jeg minner om en gangbro, en gangbro fra min barndomsminner. Gjorde... ...det... ...feil. Spoiler Det går ikke ann å skrive kun en setning, med å fordoble de ordene @Pliscin kom med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå